Dominik Cymer

Cyber Kids on Real

Dyrektor Kreatywny studia Cyber Kids On Real

www.cyberkids.pl

Kuba Matyka i Kamila Staszczyszyn

MELT

Współzałożyciele i twórcy w studio MELT. Wspólnie reżyserują, projektują i tworzą doświadczenia multimedialne na granicy świata prawdziwego z wirtualnym. Uwielbiają gdy ich odbiorcy zapominają na chwilę o codzienności i przenoszą się z nimi do innego świata.

Krystian Kościjański

Malaga Studio Postprodukcja

malagastudio.pl

Mikołaj Komar

magazyn K MAG

k-mag.pl

Mateusz Mizgalski

LAF Artist Management

laf-am.com

Adrian Pawłowski

Film Fiction

Producent oraz właściciel domu produkcyjnego. Urodził się we wczesnych latach osiemdziesiątych. Jest absolwentem kierunku Organizacja Produkcji Filmowej i Telewizyjnej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. W 2011 roku założył własny dom produkcyjny FILM FICTION, pod szyldem którego zrealizował około 250 projektów, w tym: reklamy telewizyjne, kampanie społeczne, teledyski oraz filmy promocyjne. Zajmuje się również produkcją innych form audiowizualnych takich jak filmy dokumentalne, animacje i filmy fabularne. W swoich produkcjach zwraca szczególną uwagę na warstwę artystyczną projektu.

Maciek Skrzypczak

Lubię to – linked by Isobar

Dyrektor zarządzający

lubie.to/

Przemek Wojak

Q&A Communications

www.qacommunications.com

Zuza Duchniewska-Sobczak

DDB&tribal

Executive Creative Director

ddbtribal.pl

Bartek Ignaciuk

Chuk Chuk

Absolwent wydziału malarstwa i grafiki ASP w Gdańsku. Od dekady zawodowo zajęty reżyserią reklam, wideoklipów, seriali i filmów fabularnych. Po godzinach wciąż rysuje, dłubie w linoleum, ilustruje i projektuje.

 

Mateusz Karasiński

SYZYGY

Senior Digital Designer / Head of design
Od 5 lat związany z Syzygy i Ars Thanea. Zajmuje się projektami digitalowymi dla kluczowych klientów agencji. Z projektowaniem związany od 10 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. w TBWA, FFCreation i Genero, gdzie pracował dla Klientów takich jak Śnieżka, Muller, Kinder, Pedigree, Apsys, KFC, RWE, Play, TVP, TVN Media czy iSpot.

Maciek Ledzion

Endorfina Events

Z branżą eventową związany jest od 2004 roku. Pierwsze doświadczenie w branży zdobywał w 2004 roku jako marketing manager jednego z największych eventów w Polsce – turnieju tenisowego J&S Cup (top 20 na świecie). Następnie pracował w Pernod Ricard, odpowiadając za strategię marketingową m.in. marki Ballantine’s. Jako osoba odpowiedzialna za sprzedaż i rozwój pracował w branży reklamowej, eventowej, PR oraz interaktywnej w latach 2006-2008.

Jacek Kołodziejski

Shootme

Jest jednym z najbardziej cenionych polskich fotografów, twórcą filmów i instalacji artystycznych, który łączy dorobek artystyczny z pracą dla prestiżowych marek i magazynów. Ukończył studia na Wydziale Komunikacji Multimedialnej na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu, studiował również film i fotografię w Wyższej Szkole Sztuki i Projektowania w Łodzi. Jest laureatem licznych nagród, a jego prace były wystawiane m.in. na Międzynarodowym Festiwalu Fotografii w Arles oraz Miesiącu Fotografii w Bratysławie.

Basia Pleban

Multi Communications

Wiceprezes & współwłaściciel Multi Communications. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym ze szczególnym uwzględnieniem doradztwa kryzysowego. Prowadzi szkolenia mediowe. Doradzała m.in. zarządom Kompanii Piwowarskiej, IBM, PWC, Multibank, BDM, Nationale-Netherlanden, TVP, Qualia, YIT. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej i Netherlands Institute of International Relations oraz certyfikowanym coachem ICC. Juror Cannes Lions International Festival of Creativity 2016 w kategorii PR.

Bartek Rozbicki

ATGames

Szef studia ATGames z siedzibą w Warszawie, produkującego wysokiej jakości gry na platformy mobilne. Gry stworzone przez ATGames: Puzzle Craft , Puzzle Craft 2 i Another Case Solved zdobyły uznanie w Polsce i na świecie.  Aktualnie studio pracuje nad Full of Stars – kosmicznej grze o przetrwaniu ludzkości. Prywatnie  od 25 lat fan gier planszowych. Zaczynał od paragrafówek a następnie swoje zainteresowana skierował na gry mobilne. Od strony biznesowej interesują go szczególnie zagadnienia związane z modelem F2P oraz ewolucja modeli biznesowych gier.

Ania Łoskiewicz

Beza Projekt

Projektantka mebli, instalacji artystycznych, przedmiotów użytku codziennego. Ukończyła Wydział  Wzornictwa Przemysłowego warszawskiej ASP oraz wydział Komunikacji Multimedialnej na ASP w Poznaniu. Razem z Zofią Strumiłło-Sukiennikwspótworzy studio Beza Projekt. Brała udział w licznych wystawach, wielokrotnie nagradzana. Współpracuje z polskimi producentami, m.in.: Acrea/Du Pont, Amorim Group, Bausch & Lomb, Mikomax, Vox czy też Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Muzeum Narodowym w Warszawie, Zachętą Narodową Galerią Sztuki.

Łukasz Kosela

Obrazone

Prowadzi Pracownię Kompozycji Brył i Płaszczyzn na Wydziale Sztuki Mediów ASP w Warszawie. Zawodowo zajmuje się tworzeniem opraw wizualnych wydarzeń eventowych oraz przestrzennymi projekcjami.

Bartek Klimaszewski

McCann & MRM

Zaczynał jako stażysta w DDB. Wyrzucony z LOWE po pierwszym miesiącu pracy. Potem było Ogilvy, ponownie LOWE, Young&Rubicam i znowu Ogilvy. Znudzony tradycyjną reklamą trafił do K2. W końcu, po 12 latach i kilkudziesięciu nagrodach wylądował w McCANN&MRM na stanowisku dyrektora kreatywnego. Wierzy, że dobry storytelling zawsze rządzi się tymi samymi prawami, zmieniają się jedynie narzędzia.

Arek Stolarski

Live

Eventami zajmuję się od kiedy pamiętam, szkoła podstawowa, szkoła średnia, studia w Gdańsku, potem klub studencki Trops. Następnie już na szerszą skalę podczas pracy w marketingu Elbrewery, gdzie odpowiadałem m.in. za platformę Brzmienie EB i różne eventy w środowisku studenckim w całej Polsce. W 1999 r. poszedłem „na swoje” i tak powstało najpierw A.S.Production, które potem przekształciłem w Live Sp. z o.o.

Zofia Bugajna

MSLGROUP

Business Development Director, MSLGROUP CEE. Zofia odpowiedna za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. Jej główne obowiązki to rozszerzanie współpracy z klientami do poziomu regionalnego, pozyskiwanie nowych zleceń i integracja w ramach Publicis Groupe. Wcześniej kierowała polskim oddziałem jako dyrektor zarządzająca – wtedy też MSL został uznany za najlepszą firmę doradczą w tej części świata – prestiżowy Holmes Report nadał mu tytuł Najlepszej Firmy Konsultingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Wiktor Zbroja

Makata Creative Group

Założyciel i CEO Makata Creative Group, jednego z najstarszych i najbardziej doświadczonych, profesjonalnych, domów produkcyjnych na Polskim rynku. W jego strukturach znajdują się dział produkcji fotograficznej oraz agencja artystyczna reprezentująca znanych i cenionych fotografów, stylistów i makijażystów. Miał okazję pracować dla najbardziej rozpoznawalnych polskich i zagranicznych marek. W swojej karierze niejednokrotnie realizował sesje do kampanii o zasięgu globalnym.

Julia Turewicz

Showroom.pl

Związana z platformą SHOWROOM od początku jej istnienia, jest jedną z osób współodpowiedzialnych za jej sukces. Od podstaw tworzyła dział sprzedaży firmy, konsultowała strategię biznesową oraz budowała relacje z kluczowymi klientami. Mechanizmy kierujące rynkiem polskiej mody  – te jawne i te ukryte – zna jak nikt inny. Po ekspansji SHOWROOMu na rynek niemiecki udziałowcy powierzyli jej opiekę nad macierzystą platformą. Jako Country Manager kieruje pracą całego zespołu SHOWROOM.pl, współtworzy wizję rozwoju firmy…

Przemek Truściński

Trust

(urodzony w 1970 roku) jest absolwentem wydziału grafiki łódzkiej ASP. Artysta uważany za jednego z najważniejszych polskich twórców komiksowych, współtworzył stowarzyszenie twórców „Contur”, był pomysłodawcą projektu Ilustracja.pl i współorganizatorem pierwszych konwentów i festiwali komiksowych w Polsce.

Dawid Szczepaniak

VML

Executive Creative Director i współwłaściciel polskiego oddziału VML – globalnej agencji digital, która wkroczyła na polski rynek latem 2013 nawiązując współpracę z agencjami Heureka i Pride&Glory Interactive. Odpowiada za ponad 70-osobowy dział kreacji, wspólnie z którym zdobył od 2010 roku ponad 80 nagród: Golden Drum, KTR, Innovation Award, Kreatura, IAB Mixx Awards i innych.

Kamil Pohl

Platige Image

Od 2007 roku związany z Platige Image, gdzie odpowiedzialny jest za nadzór artystyczny i techniczny nad projektami, rozwój nowych technologii, wdrażanie rozwiązań i rekomendowanie nowych technik pomocnych w realizacji projektów. Brał czynny udział przy realizacji projektów m.in.: The Witcher, Ambition, Move Your Imagination, Maria Curie Skłodowska, Paths of Hate czy Kinematograf. Nadzorował i prowadził ponad 40 projektów reklamowych dla marek takich jak Orange, Metlife, Coca Cola, Orbit i Duracell.

Rafał Nagiecki

Saatchi&Saatchi Interactive Solutions

Zarządza dynamicznie rozwijającym się działem design Saatchi & Saatchi Group Poland. Obecna struktura zespołu łączy interdyscyplinarne kompetencje w zakresie art, print, digital oraz eCommerce design. Mimo młodego wieku, jest wyjątkowo doświadczonym projektantem który współtworzył sukces agencji takich jak McCann, G7, Leo Burnett i Change. Pracował zarówno nad globalnymi kampaniami prestiżowych brandów: T-Mobile, Martini, Toyota, Ferrero, Chipita, P&G,  jak i dla lokalnym marek typu Heyah, Plus, Millenium Bank, Proama.

Michał Drozdowski

11 bit studios

Creative Director & Członek Zarządu 11 bit studios S.A. Dyrektor kreatywny, absolwent Wyższej Szkoły Handlu I Prawa w Warszawie. Pracujący w branży od ponad 15 lat. Michał był odpowiedzialny za stworzenie designu wszystkich gier zespołu 11 bit studios, w tym serię Anomaly, „Funky Smugglers” oraz „This War of Mine”.  Wybrany na jednego z 50 najbardziej podziwianych ludzi z branży gier w roku 2014 wg. serwisu Polygon.

Przemek Marszał

11 bit studios

Art Director & Członek Zarządu 11 bit studios S.A. Dyrektor artystyczny, absolwent Uniwersytetu Ekologii I Zarządzania w Warszawie. Swoje pierwsze kroki w branży stawiał jako grafik, a dzięki rozlicznym sukcesom na tym polu po niedługim czasie został szefem zespołu. Jako szef artystów odpowiada za finalny wygląd wszystkich gier 11 bit studios, od etapu pierwszego szkicu, aż do dnia premiery. Zaprojektował całą estetykę „rysunku węglem”, który stał się jedną z najbardziej charakterystycznych cech „This War of Mine”.

Kuba Koźniewski

panGenerator

Projektant interakcji działający na polu nowych mediów w ramach kolektywu PanGenerator. Tworzy instalacie i obiekty interaktywne z nurtu tangible interaction, physical computing, internet of things, regularnie publikowane na najważniejszych portalach podejmujących tematykę sztuki, projektowania i nowych technologii, oraz prezentowane na festiwalach i wystawach w Polsce i na całym świecie. Zdobywca Złotego Lwa w Cannes w kategorii Design w 2016 roku.

Michał Korta

Akademia Nikona

Fotograf, podróżnik, germanista, maratończyk. Specjalizuje się w portrecie konceptualnym i zdjęciach beauty. Fotografuje malarzy, pisarzy, muzyków, twórców sztuki. Autor zdjęć do książki o polskim designie „Out of the Ordinary” oraz do wielu katalogów o podobnej tematyce. Zajmuje się także fotografią reklamową, modową, prasową oraz projektami niekomercyjnymi. Od 2006 roku realizuje długoterminowy projekt dotyczący byłych republik ZSRR w Azji Centralnej. W instytucjach kultury prowadzi wykłady o kierunkach współczesnej fotografii.

Sashka Kanavalau

LUNAPARK motion arts collective

Reżyser, reżyser animacji, character designer. Absolwent College of Art n.a. I.O. Ahremchik i Belarusian State University of Culture and Arts. Zdobywca nagród na festiwalach KTR i Złote Orły. Fotograf, designer, konserwator sztuki, malarz. Magiczna postać z ujmującym uśmiechem.

Filip Pągowski

Urodził się i uczył w Polsce. Studiował na wydziale grafiki w pracowni plakatu prof. Henryka Tomaszewskiego na ASP w Warszawie. W latach 1980 a 2010 mieszkał i pracował w Nowym Jorku. Wcześnie został freelancerem – tworzył ilustracje do okładek książek, magazynów i gazet. Zajmował się również projektowaniem scenografii do teledysków w początkowym okresie rozwoju tego rynku. W 1992 rozpoczął długotrwałą współpracę z The New Yorker, zajmując się robieniem ilustracji, typografii I logotypów do różnych działów magazynu.

Paweł Fabjański

Shootme

Paweł Fabjański funkcjonuje na styku świata komercyjnego i sztuki. Ma duże doświadczenie w pracy z międzynarodowymi klientami, markami i prestiżowymi magazynami. W każdym ze swoich projektów zawsze skupia się w pierwszej kolejności na koncepcie oraz estetyce. Autorskie i komercyjne projekty Pawła były wielokrotnie nagradzane prestiżowymi nagrodami oraz pokazywane na festiwalach fotograficznych i w galeriach sztuki – zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Jest także wykładowcą na Łódzkiej Szkole Filmowej.

Bartek Bojarczuk

Pan tu nie stał

11 lat doświadczenia w dziedzinie projektowania grafiki użytkowej. Projektant ilustracji na potrzeby odzieżowe oraz product designu. Mimo młodego wieku współpracował z czołowymi polskimi markami sektora alternatywnej mody młodzieżowej, tworzył muzyczne koncepcje dla EMI Music Poland oraz Pomaton (obecnie Warner Music), projektował autorskie kolekcje sportowe dla marki Nobile Kiteboarding czy wspierał Polską Akcję Humanitarną (PAH).

Basia Czyżewska

i-D

Studiowała architekturę, architekturę krajobrazu i historię sztuki, te poszukiwania zaprowadziły ją do stylizowania i art directingu. Pracowała jako freelancer reprezentowany przez agencję Laf i stylistka w magazynie InStyle. Od kwietnia 2014 roku współtworzy polską edycję magazynu i-D zajmując stanowisko redaktora prowadzącego. Jej teksty były publikowane też w zagranicznych edycjach magazynu: brytyjskiej, amerykańskiej, holenderskiej, hiszpańskiej, francuskiej i australijskiej.

Wojtek Dagiel

LVOV

Wojciech Dagiel ma blisko 20-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Swoją karierę rozpoczynał  w 1996 roku w McCann Erickson. W latach 2004 – 2014 zarządzał działem kreacji w agencjach McCann Warsaw, Publicis i Havas Worldwide Warsaw zdobywając ponad 100 nagród i wyróżnień na najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursach branżowych m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Epica, NY Festivals, Effie czy KTR. Był jurorem na festiwalach reklamowych Eurobest, AdStars, KTR, Golden Drum, Złote Orły, New York Festivals.

Oliwia Gede

KukBuk

Dyrektor artystyczna, grafik, kulturoznawca. Absolwentka wydziału grafiki Milwaukee, USA; kulturoznawca Warszawa, UW oraz absolwentka Gender Studies Warszawa, ISNS. Dyrektor Artystyczna w agencjach reklamowych między innymi: Leo Burnett, Saatchi& Saatchi, LoweLintasGGk. 2004 – 2012 zastępca Dyrektor Artystycznej wydawnictwa Edipresse. Od 2011 roku w roli Dyrektora Kreatywnego, pracuje nad tworzeniem koncepcji platformy i magazynu kulturalno-kulinarnego Kukbuk.

Dawid Bednarski

Walk Events

Wychowany przez ludzi zebranych wokół Klubokawiarni Chłodna 25, którą przez chwilę współtworzył. Kilka lat promował agencję fotograficzną Shootme – wtedy fotografowie nauczyli go patrzeć i widzieć. Od 2013 roku wymyśla eventy w Walk Events. Codziennie ktoś go czegoś uczy, więc stara się tego nie zmarnować. Otrzymał nagrodę Kreatywnego Roku Branży Eventowej 2015.

Edgar Bąk

Edgar Bąk Studio

Edgar Bąk zajmuje się szeroko pojętą komunikacją wizualną. W projektowaniu graficznym unika autorskich gestów. Poddaje się narzędziu i czerpie z jego specyfiki. Skupia się na gramatyce i założeniach projektu, efekt końcowy uzyskując niczym w matematycznym równaniu. Jest czujny na kontekst przez co chętnie i lapidarnie cytuje codzienność. Czuje się spadkobiercą tradycji polskiego projektowania graficznego: międzywojnia, PRL-u, uwolnionej gospodarki wczesnych lat 90-tych. Bliskie mu jest poczucie humoru polskiej szkoły plakatu.