Katarzyna Kryst

KAS KRYST

Katarzyna Kryst, to absolwentka Projektowania Ubioru w MSKPU w Warszawie. Laureatka nagród KTR, K MAG, LaMODE.INFO, Milan Style Academy oraz Macademian Girl. Nominowana do SUPERHIRO, finalistka konkursu Złota Nitka. Ubrania z metką KAS KRYST można podziwiać w magazynach i portalach branżowych w Polsce jak i za jej granicami.

Magda Korcz

HUSH WARSAW

Dyrektor zarządzający i współwłaścicielka spółki HUSH Warsaw. Zajmuje się koordynacją produkcji targów mody HUSH Warsaw i współpracą z partnerami biznesowymi zainteresowanymi HUSH Warsaw m.in. H&M, Fiat, Mastercard, Nissan, T Mobile, HTC, Martini. Z wykształcenia historyczka sztuki, swoje doświadczenie zdobywała prowadząc duże projekty z branży mody i dizajnu w agencjach kreatywnych.

Paweł Przybył

SIEDEMZERO

I am experienced in a wide range of design. My portfolio holds many projects in the field including Motion-Design, Animation 3D, Directing, Editing, Graphic Art, Packaging, VideoMapping and many more.

Dawid Korzekwa

STGU

Projektant graficzny; doktor habilitowany sztuk plastycznych, profesor w Katedrze Projektowania Graficznego Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Prezes Zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej STGU (od 2007); Biegły sądowy z zakresu projektowania graficznego i praw autorskich; Stypendysta Ministra Kultury (2005); Dyrektor artystyczny magazynu literackiego Kursywa (2004-2007); Dyrektor artystyczny miesięcznika Drogi oraz kwartalnika Obiekty Inżynierskie (2008-2014); Dyrektor artystyczny miesięcznika BE Magazyn (od 2013); Komisarz międzynarodowego biennale studenckiej grafiki projektowej AGRAFA (2006-2009); Członek Rady Programowej Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie (od 2013); Odznaczony przez Prezydenta RP Brązowym Krzyżem Zasługi (2015); Specjalizuje się w projektowaniu prasowym, książce, identyfikacji wizualnej i plakacie.

Mariusz Nowak

 Ministry of Creativity

Związany z branżą eventową od ponad 20 lat. Założyciel agencji eventowej MplusM Event Marketing, która z sukcesami funkcjonuje na rynku od 2001 roku, realizując znane i cenione wydarzenia dla największych firm w Polsce i za granicą. Od czterech lat jest wiceprezesem agencji Ministry Of Creativity, która rok temu otrzymała za swoją realizację – Gala 25-lecia Inter Cars SA tytuł „Event Roku” przyznany przez renomowany magazyn Media i Marketing Polska. Ministry Of Creativity jest członkiem KAE w ramach SAR. Od roku Mariusz Nowak zasiada w zarządzie KAE oraz w radzie programowej magazynu Think Mice.

Michał Atlas

BRAVE

W branży eventowej od ponad 15 lat, choć w tzw. „międzyczasie” miał płomienny, kilkuletni romans z branżą OOH. Tworzył, planował i realizował wielokrotnie nagradzane projekty dla najbardziej znaczących marek i klientów na polskim rynku. W 2013 roku stworzył od podstaw agencję BRAVE, która przebojem wdarła się do grona najlepszych polskich agencji eventowych zrzeszonych w KAE w ramach SAR i którą do dziś zarządza. Laureat najważniejszej nagrody w branży eventowej MP Power Awards 2015. Nonkonformista, pasjonat boksu i Azji Południowo-Wschodniej.

Mikołaj Molenda

 Bridge / Tylko

Architekt i przedsiębiorca, współzałożyciel startupu “Tylko” oraz studia projektowego łączącego design z technologią “Bridge”. Autor wideo-instalacji oraz projekcji wideo będących częścią scenografii operowych i teatralnych. Współpracował z takimi artystami jak: Boris Kudlička, Zbigniew Preisner, Keith Werner, Mariusz Treliński, Jacques Lassalle.

Maciek Leszczyński

MaL DSGN

Studiował na SGGW na wydziale technologii drewna (specjalizacja Meblarstwo/Furniture design) oraz na studiach podyplomowych Design management na Instytucie Wzornictwa Przemysłowego (we współpracy z SGH). Odbywał praktyki związane z rozwojem produktu – studenckie na Szwedzkiej uczelni SLU, zawodowe w IKEA. Życie zawodowe w szerokim spectrum realizował w różnych dziedzinach, zawsze związanych z meblarstwem i designem.

Andrzej Dragan

Photoby

In the past Andrzej was a winner of many national and international music-composing competitions. Involved in photography since 2003. Published his works in magazines and books in 15+ countries, including Luezers 200 Best Ad Photographers Worldwide (2006). Awarded at the KTR ad festival with gold and silver medals (2006), two silvers and a bronze (2007), two golds two silvers and two bronzes (2008). Nominated to the Cannes Lion award at the Cannes Festival (2006). Silver medal in the Corbis Photography Awards (2007), gold medal in the Golden Drum Festival (2007), bronze medal in the Epica Awards (2007). Third award in the Pilsner Uruquell Contest (2007). Photographer of the Year 2007 (Digital Camera Magazine, UK), Silver medal in the International Photography Masters Cup London (2010).

Kuba Koźniewski

panGenerator

Projektant interakcji działający na polu nowych mediów w ramach kolektywu PanGenerator. Tworzy instalacie i obiekty interaktywne z nurtu tangible interaction, physical computing, internet of things, regularnie publikowane na najważniejszych portalach podejmujących tematykę sztuki, projektowania i nowych technologii, oraz prezentowane na festiwalach i wystawach w Polsce i na całym świecie. Zdobywca Złotego Lwa w Cannes w kategorii Design w 2016 roku. Prowadzi zajęcia na podyplomowych studiach Creative Coding na School of Form.

Krystian Kowalski

 Krystian Kowalski ( KKID)

Jest absolwentem Design Department w Royal College of Arts w Londynie i Wydziału Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Pracował w biurach projektowych w Mediolanie, Warszawie i Łodzi. W latach 2009-2013 współprowadził Studio Kompott. W 2013 roku założył własne studio projektowe Krystian Kowalski Industrial Design, w którym łączy modelowanie 3d z pracą z materiałem i niestandardowym rozwiązywaniem problemów. Pracował z markami takimi jak Ikea, Sony, Comforty, Amica, MDD, Noti, Tylko, Marbet Style czy Koło.

Wojtek Sanecki

 Red Bull

Athletes & Esport Marketing Manager, związany z firmą Red Bull od 10 lat. Buduje lokalne portfolio zawodnicze, nawiązuje biznesowe i partnerskie relacje ze sportowcami. Dzięki wykształceniu w warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego, zapewnia zawodnikom ekspercką współpracę i fachową obsługę z zakresu sponsoringu sportowego. Tworzy wyjątkowe koncepty, niezwykłych projektów jak przelot pod warszawskimi mostami w ramach celebracji Dnia Flagi, czy skok Szymona Godźka nad pędzącym peletonem Tour de Pologne.

Paweł Drzyzga

 LUNAPARK motion arts collective

SZEF DEPARTAMENTU DŹWIĘKU W LUNAPARK motion arts collective, SOUND DESIGNER, KOMPOZYTOR, DJ, AUTOR KULTOWYCH AUDYCJI RADIOWYCH.
Pracował dla takich Klientów jak m.in.: ING, ORANGE, PLAY, mBANK, Wedel , Pepsico, KP, Maspex, Ferrero, Hortex i wielu wielu innych.

Sebastian Stępak

MSLGROUP

Sebastian jest dyrektorem zarządzającym w polskim oddziale MSL, międzynarodowej agencji Public Relations należącej do Publicis Groupe – jednego z największych koncernów reklamowych na świecie.

Marcin Sosiński

McCann&MRM

Absolwent grafiki na gdańskiej ASP. Współtwórca grupy artystycznej Krecha. Od 12 lat związany z branżą reklamową. Nagradzany za swoją działalność artystyczną (Sztorm Roku – nagroda kulturalna Gazety Wyborczej, konkurs Gepperta we Wrocławiu) i reklamową (m.in. Golden Drum, KTR, Effie, Innovation Awards, Mixx Awards). Wielokrotny juror w konkursie KTR w kategorii Ilustracja. W wolnych chwilach spędza czas z żoną, ogląda piłkę nożną, gra w FIFĘ. Uparcie pracuje nad tym, żeby być lepszym człowiekiem.

Mariusz Pitura

Walk

Studiował Dziennikarstwo, Prawo, Realizację Filmów Dokumentalnych, Scenariopisarstwo i Filmoznawstwo. Karierę w reklamie zaczął jako copywriter w Scholz & Friends, w kolejnych agencjach (McCann Erickson, TBWA, DDB, JWT) awansował aż do stanowiska Dyrektora Kreatywnego włącznie. Od 2015 zarządza działem kreacji w niezależnej agencji WALK. Jego agencja już dwukrotnie znalazła się w TOP 3 najbardziej kreatywnych (KTR 2016 i 2017) oraz w TOP 2 najbardziej innowacyjnych agencji w Polsce (Innovation Awards 2017).

Kasia Kijek i Przemek Adamski

Kijek / Adamski

Katarzyna Kijek i Przemysław Adamski to kreatywny duet reżyserski o wyjątkowo różnorodnym warsztacie filmowym z powodzeniem wykorzystujący w swoich realizacjach live action, animację poklatkową, komputerową i tradycyjną oraz elementy postprodukcji wideo. Ich prace dzięki swojemu innowacyjnemu charakterowi znane są daleko poza granicami Polski. Prezentowane na kilkuset pokazach w ramach festiwali filmowych na całym świecie spotkały się z uznaniem specjalistów i publiczności. Zostały docenione m. in. przez kuratorów festiwalu Pictoplasma (Berlin), Short Shorts (Tokio), L.A. Film Fest i Expotoons (Buenos Aires). W 2014 znalazły się w galerii La Gaite Lyrique w Paryżu na wystawie prezentującej dorobek najwybitniejszych współczesnych twórców animacji.

Martin Winther

180heartbeats + JUNG v MATT

Creative Director & Partner, 180heartbeats + JUNG v MATT

Pochodzi z Norwegii. Pracuje w reklamie od ponad 18 lat. Dotychczas przygotował ponad 150 filmów i kilkadziesiąt kampanii reklamowych. Najlepsze prace, które współtworzył zdobyły m.in. 2 Srebrne Lwy i wielokrotnie plasowały się na shortlistach festiwalu reklamy Cannes Lions. Ma na swoim koncie także nagrody w konkursach Clio Awards, Effie, Epica, Eurobest, Golden Drum, The One Show oraz ponad 30 statuetek KTR. Martin zasiadał również w jury wielu konkursów reklamowych, m.in.: KTR, Eurobest, Golden Drum, MENA Cristal Awards, New York Festivals oraz wykładał w SGH.

Piotr Ruszkowski

Good Looking Studio

Od 2004 roku współtworzył wraz z Maćkiem Ryniewiczem i Filipem Kozarskim Warszawsko-Trójmiejską grupę projektową Lowbudget zajmującą się działaniami z pogranicza grafiki i architektury. Następnie w 2009 dołączył do Good Looking Studio przechodząc czynnie przez wszystkie etapy rozwoju firmy i wprowadzenia ponownie ręcznie malowanej reklamy do polskiej przestrzeni publicznej i słownika branżowego. Obecnie zajmuje w firmie stanowisko dyrektora kreatywnego odpowiadając na co dzień za tworzenie koncepcji kampanii muralowych czy też pojedynczych realizacji dla klientów zarówno globalnych (Nike, Coca-Cola, Red Bull, Mercedes) jak i lokalnych (Grupa Żywiec, Onet, Empik, PGE).

Arek Romański

Huncwot

Absolwent poznańskiej ASP, dyrektor artystyczny i założyciel studia Huncwot. Od 16 lat zajmuje się projektowaniem. Ma na swoim koncie kilkadziesiąt projektów stron internetowych, najlepsze z nich otrzymały nagrody Lovie Awards, FWA, Awwwards, ED Awards oraz wyróżnienia The Webby Awards.

Łukasz Myszkowski

Directors

Polski muzyk, kompozytor, wokalista, autor tekstów i instrumentalista. Łukasz Myszkowski znany jest przede wszystkim z występów w awangardowym zespole Antigama, w którym pełni funkcję wokalisty. Zespół ma swoim koncie sześć pełnowymiarowych albumów i międzynarodowe trasy m.in. w USA a muzyka Antigamy spotkała się z uznaniem na całym świecie. W latach 90. XX w. był także gitarzystą i wokalistą w death-thrashmetalowym zespole Sparagmos. Twórca projektu IN. Artysta uczestniczący w wielu alternatywnych projektach artystycznych takich jak „Piekło nasze” reż. Marcin Liber 2011 dla Instytutu Adama Mickiewicza. Od 2008 roku współtworzy agencje DIRECTORS jako dyrektor kreatywny i partner. Autor kilkudziesięciu kampanii.

Rafał Madajczak

ASZdziennik

W internecie od 2008 roku. Przeszedł szlak wielu formatów internetowych: typowej portalozy z ogłaszaniem kataklizmów co dwie godziny, historii konsumenckich (rekord to 1,5 mln odsłon na jednym materiale), mediów premium i satyry newsowej. W 2011 roku wymyślił ASZdziennik. Na Twitterze od 2009 roku, kiedy Eryk Mistewicz był dla nas wszystkich bogiem.

Paweł Krzemiński

Televisor

Grafik komputerowy, animator, project lead,  współzałożyciel specjalizacji Animacja na PJWST w Warszawie. Pracował w studiach w Polsce i za granicą. Założyciel studia postprodukcyjnego Televisor, które własne obchodzi swoje 10-lecie.

Zuza Krajewska

 zuzakrajewska.com

Fotografka, absolwentka gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Publikowała m.in. w Elle, Szumie i K Magu. Swoje prace pokazywała na wielu wystawach indywidualnych i zbiorowych, m.in. w CSW Zamek Ujazdowski (Efekt czerwonych oczu, 2008), Muzeum Narodowym w Warszawie (Ars Homo Erotico, 2010; Wywyższeni. Od faraona do Lady Gagi, 2012), PGS w Sopocie (Miłość własna. Czyli artyści kochają siebie, 2014) czy BWA Warszawa (Przesilenie, 2013). Selekcja prac najnowszej serii Imago realizowanej w Zakładzie Poprawczym w Studzieńcu, została zaprezentowana na Photo London (Future Visions, 2016) oraz w licznych magazynach branżowych oraz lifestylowych, m.in. w Vogue Italia, we włoskim, brytyjskim i polskim i-D, włoskim EyesOpen!, niemieckim Lodown, brytyjskim Hunger oraz Collection of Documentaries, czy nawet brazylijskim Fort.

Maciej Kowalczuk

2017  – w trakcie zdjęć do dwóch filmów dokumentalnych i pracuję nad scenariuszem fabularnym. 2016 – brąz w Cannes za kampanię społeczną ,,Strażacy”. 2015 – realizacja kilku odcinków serialu ,,O mnie się nie martw” dla TVP2

Edyta Kotowicz

Facebook

Obecnie pracuje jako creative strategist w Creative Shop Facebook. Jako copywriter i senior copywriter pracowała w agencjach Change, Y&R i Cheil. W tym okresie za swoją pracę otrzymała wyróżnienia i nagrody na festiwalach Clio, Cannes Lions, Golden Drum, KTR oraz tytuł jednego z 10 najciekawszych polskich copywriterów w Polsce przyznawany w #Facewatch przez F5.

Paweł Jońca

Specjalizuje się w ilustracji prasowej. Najczęściej podejmuje tematy społeczne, psychologiczne lub zagadnienia związane z nowymi mediami. Na swoim koncie ma również projekty plakatów i okładek, w tym do wszystkich polskich tytułów Chucka Palahniuka. Jego prace zostały zaprezentowane w prestiżowym albumie „Illustration Now, vol. 5” wydawnictwa TASCHEN, prezentującym sylwetki 150 najciekawszych twórców współczesnej ilustracji na świecie. Zdobył szereg nagród, m.in. kilkukrotnie Chimerę, Grand Front oraz złoto, srebro i dwukrotnie brąz za ilustracje w konkursie Klubu Twórców Reklamy.

Łukasz Majewski

Duckie Deck

Communication Manager w Duckie Deck, wcześniej PR & Marketing Manager w VML Poland, agencji roku 2016 według IAB Poland. Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja.

Patryk Hardziej

działający międzynarodowo, multidyscyplinarny ilustrator, projektant grafik oraz researcher. Wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku oraz założyciel kursów grafiki pod patronatem Karola Śliwki „Sztuka Projektowania”. Pomysłodawca i kurator Drugiej Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych, międzynarodowej wystawy polskiego designu, która odbyła się w pięciu krajach. Ma na koncie współpracę m.in. z takimi markami i instytucjami jak: Amnesty International, British Airways, BMW, Costa Coffee, Coca-Cola, Mini, Bertagnolli, Mondadori Libri, Narodowa Galeria Sztuki Zachęta, Muzeum Emigracji w Gdyni, Centrum Designu Gdynia.

Marcin Gruszka

Play

Rzecznik Prasowy PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują – w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami.

Paweł Frej

Opus B

Designer, Brand Design Director w Opus B. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Od ponad 20 lat w branży reklamowej.

Dziedziny, które szczególnie zajmują go na co dzień, to packaging i new product development. Śledzi najnowsze trendy w designie, także na rynkach pozaeuropejskich (np. Brazylia, Korea).

Marek Dawid

born Oct7th, 1968 Cracow, Poland / Cinematography studies at Wydzial Radia i Telewizji im.K.Kieslowskiego in Katowice, Poland ( Katowice Film School ) / Acting at Lee Strasberg Theatre Institute, New York / Rhetoric and Literature Critique Studies at Polish Academy of Science, Warsaw

Director and dop ( director of photography ) for commercials and public service announcement spots in Poland, Italy, France, Ireland, UK, US, Gulf, Lebanon, Turkey and Romania

Ola Chmielewska

NEW ORDER WARSAW

Producent sesji zdjęciowych i filmów oraz agent talentów (fotografowie, styliści) z 10-letnim doświadczeniem na rynku. Przez prawie 9 lat pracowała w najlepszych agencjach fotograficznych i produkcyjnych, aby w 2016 roku dołączyć do Kasi Kulik, z którą wspólnie tworzą agencję NEW ORDER.

Łukasz Borek

LiquidThread

dyrektor generalny agencji LiquidThread, należącej do Publicis Media. Ominął go świat tradycyjnego ATLu lat ’90. Karierę rozpoczął w 2008 roku w agencji K2 Internet, związanej z awangardowym wówczas trendem – digitalem, który jednak szybko stał się standardem. Łukasz Borek odpowiadał za realizację największych kampanii na poziomie lokalnym, regionalnym lub globalnym dla: The Coca-Cola Company, Stock Poland, Janssen Pharmaceuticals (Johnson&Johnson), Nutricia, Grupa Żywiec (Heineken i Desperados) i innych.

Kuba Matyka i Kamila Staszczyszyn

MELT

Współzałożyciele studia MELT. Duet reżyserujący i projektujący doświadczenia multimedialne na granicy świata prawdziwego z wirtualnym. MELT to interdyscyplinarne studio zajmujące się projektowaniem doświadczeń. Wielkoformatową animacją, VR i wyjątkową oprawą multimedialną wydarzeń. Prace studia zdobywają międzynarodową reputację i nagrody łącząc marketing ze sztuką i nowymi technologiami w nowoczesny i nietuzinkowy sposób.

www.bymelt.com

Krystian Kościjański

Malaga Studio

Kompozytor, realizator dźwięku, połowa duetu Dj skiego Exboyfriends. Właściciel studia postprodukcji dźwięku Malaga. Grał w zespołach Des Des, Voltage Betty, The Polaroids i kilku innych… Tworzy muzykę do reklam, spotów radiowych, programów telewizyjnych, filmów. Jest również konsultantem muzycznym. Pracował przy realizacji spotów dla MBank, McDonald, Carrefour, Adidas, Tyskie, Warka, Wawel, Pah, Fundacja Zwierzęca Polana i wielu innych.

Mikołaj Komar

magazyn K MAG

Dziennikarz, fotograf. Redaktor naczelny i dyrektor kreatywny magazynu jak i portalu o modzie, kulturze i designie K MAG.

Szymon Holcman

Kultura Gniewu

Absolwent filmoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Do wydawnictwa kultura gniewu dołączył pod koniec 2004 roku, kiedy było małą oficyną specjalizującą się w publikowaniu niezależnych i autorskich komiksów polskich autorów. Jego pierwszym zadaniem było nawiązanie kontaktu z zagranicznymi wydawnictwami i pozyskanie licencji na obcojęzyczne tytuły, które zaczęły pojawiać się w ofercie oficyny od 2005 roku. Od tamtej pory, nie rezygnując z rodzimych autorów, udało się kulturze gniewu wydać i wypromować na polskim rynku najsłynniejszych współczesnych twórców komiksów.

Mateusz Mizgalski

LAF Artist Management

laf-am.com

Adrian Pawłowski

FILM FICTION

Producent oraz właściciel domu produkcyjnego. Urodził się we wczesnych latach osiemdziesiątych. Jest absolwentem kierunku Organizacja Produkcji Filmowej i Telewizyjnej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. W 2011 roku założył własny dom produkcyjny FILM FICTION, pod szyldem którego zrealizował około 300 projektów, w tym: reklamy telewizyjne, kampanie społeczne, teledyski oraz filmy promocyjne. Zajmuje się również produkcją innych form audiowizualnych takich jak filmy dokumentalne, animacje i filmy fabularne.

www.film-fiction.com

Adam Badowski

CD PROJEKT RED

Head of Studio, CD PROJEKT RED

Karierę zawodową rozpoczął w 1995 roku jako projektant i rysownik dla agencji Kolski and Partners Film & Advertising, zajmując się głównie tworzeniem storyboardów do spotów i reklam telewizyjnych i jako wolny strzelec grafiki reklamowej i wideoklipów. Ze studiem CD PROJEKT RED związany jest od momentu jego powstania w 2002 roku. Jako grafik 3D i animator współtworzył pierwszy łódzki zespół pracujący nad projektem „Wiedźmin”. Jest współodpowiedzialny za koncepcję i wizję artystyczną gier „Wiedźmin” i „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów”. Będąc szefem studia CD PROJEKT RED koordynował produkcję gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” wraz z dodatkami: „Serca z Kamienia” oraz „Krew i Wino”, a obecnie gier „GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana” oraz „Cyberpunk 2077”.

Przemek Truściński

Trust

(urodzony w 1970 roku) jest absolwentem wydziału grafiki łódzkiej ASP. Artysta uważany za jednego z najważniejszych polskich twórców komiksowych, współtworzył stowarzyszenie twórców „Contur”, był pomysłodawcą projektu Ilustracja.pl i współorganizatorem pierwszych konwentów i festiwali komiksowych w Polsce.

Michał Pawlik

Mamastudio

Ur. w 1972 w Warszawie. Projektant. Dyrektor artystyczny, założyciel i partner w Mamastudio. Współwłaściciel hotelu Autor Rooms i klubu narciarskiego SnieznePotwory. Absolwent Wydziału Grafiki ASP w Warszawie. Student wydziału Wzornictwa Przemysłowego. Członek zarządu Polskiego Klubu Brandingu. Współzałożyciel Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.

Rafał Nagiecki

Saatchi&Saatchi IS

Zarządza dynamicznie rozwijającym się działem design Saatchi & Saatchi Group Poland. Obecna struktura zespołu łączy interdyscyplinarne kompetencje w zakresie art, print, digital oraz eCommerce design. Mimo młodego wieku, jest wyjątkowo doświadczonym projektantem który współtworzył sukces agencji takich jak McCann, G7, Leo Burnett i Change. Pracował zarówno nad globalnymi kampaniami prestiżowych brandów: T-Mobile, Martini, Toyota, Ferrero, Chipita, P&G,  jak i dla lokalnym marek typu Heyah, Plus, Millenium Bank, Proama.

Przemek Marszał i Michał Drozdowski

11 bit studios

 

Saszka Kanavalau

Dobro / Platige Image

Reżyser, reżyser animacji, character designer. Absolwent College of Art n.a. I.O. Ahremchik i Belarusian State University of Culture and Arts. Zdobywca nagród na festiwalach KTR i Złote Orły. Fotograf, designer, konserwator sztuki, malarz. Magiczna postać z ujmującym uśmiechem.

Bartek Bojarczuk

Pan tu nie stał

11 lat doświadczenia w dziedzinie projektowania grafiki użytkowej. Projektant ilustracji na potrzeby odzieżowe oraz product designu. Mimo młodego wieku współpracował z czołowymi polskimi markami sektora alternatywnej mody młodzieżowej, tworzył muzyczne koncepcje dla EMI Music Poland oraz Pomaton (obecnie Warner Music), projektował autorskie kolekcje sportowe dla marki Nobile Kiteboarding czy wspierał Polską Akcję Humanitarną (PAH).

Basia Czyżewska

i-D

Studiowała architekturę, architekturę krajobrazu i historię sztuki, te poszukiwania zaprowadziły ją do stylizowania i art directingu. Pracowała jako freelancer reprezentowany przez agencję Laf i stylistka w magazynie InStyle. Od kwietnia 2014 roku współtworzy polską edycję magazynu i-D zajmując stanowisko redaktora prowadzącego. Jej teksty były publikowane też w zagranicznych edycjach magazynu: brytyjskiej, amerykańskiej, holenderskiej, hiszpańskiej, francuskiej i australijskiej.

Wojtek Dagiel

LVOV

Wojciech Dagiel ma blisko 20-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Swoją karierę rozpoczynał  w 1996 roku w McCann Erickson. W latach 2004 – 2014 zarządzał działem kreacji w agencjach McCann Warsaw, Publicis i Havas Worldwide Warsaw zdobywając ponad 100 nagród i wyróżnień na najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursach branżowych m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Epica, NY Festivals, Effie czy KTR. Był jurorem na festiwalach reklamowych Eurobest, AdStars, KTR, Golden Drum, Złote Orły, New York Festivals.

Oliwia Gede

KukBuk

Dyrektor artystyczna, grafik, kulturoznawca. Absolwentka wydziału grafiki Milwaukee, USA; kulturoznawca Warszawa, UW oraz absolwentka Gender Studies Warszawa, ISNS. Dyrektor Artystyczna w agencjach reklamowych między innymi: Leo Burnett, Saatchi& Saatchi, LoweLintasGGk. 2004 – 2012 zastępca Dyrektor Artystycznej wydawnictwa Edipresse. Od 2011 roku w roli Dyrektora Kreatywnego, pracuje nad tworzeniem koncepcji platformy i magazynu kulturalno-kulinarnego Kukbuk.