Łukasz Borek

LiquidThread

Kategorie:

Łukasz Borek – dyrektor generalny agencji LiquidThread, należącej do Publicis Media. Ominął go świat tradycyjnego ATLu lat ’90. Karierę rozpoczął w 2008 roku w agencji K2 Internet, związanej z awangardowym wówczas trendem – digitalem, który jednak szybko stał się standardem. Łukasz Borek odpowiadał za realizację największych kampanii na poziomie lokalnym, regionalnym lub globalnym dla: The Coca-Cola Company, Stock Poland, Janssen Pharmaceuticals (Johnson&Johnson), Nutricia, Grupa Żywiec (Heineken i Desperados) i innych. Od 2015 odpowiada za rozwój usług content-digitalowych najpierw w ramach SMG , a obecnie w Publicis Media. Dba o integracje strategii, pomysłu komunikacyjnego i planu wdrożeniowego – starając się by „projekt zintegrowany” był czymś o czym marzą Klienci; by cyfry się zgadzały, oczy radowały a w umyśle iskra przeskoczyła.

O LiquidThread:
Jesteśmy agencją digital-contentową należącą do struktur Publicis Media. Analizujemy, wymyślamy i projektujemy angażujące działania content marketingowe. Jesteśmy digitalowi, jak tylko da się być. Działamy wspólnie ze domami mediowymi Publicis Media (Starcom, Zenith, Perfomics, Spark Foundry, Blue 449) by razem dostarczać najbardziej efektywne rozwiązania biznesowe, nie zapominając o kreatywnej wrażliwości. Tworzymy historie dla marek. Mamy szerokie kompetencje strategiczno-kreatywno-produkcyjne. LiquidThread pracuje z kilkudziesięcioma klientami i markami, wśród których są między innymi: The Coca-Cola Company, T-Mobile Polska, Mondelez Polska, Deichmann, McCormick, Citibank, Lorenz Snack World, Allegro.

www.facebook.com/LiquidThreadPolska