Łukasz Borek

LiquidThread

Kategorie:

Dyrektor Generalny agencji LiquidThread, należącej do Publicis Media. Ominął go świat tradycyjnego ATL lat ’90. Swoją karierę rozpoczął w 2008r w agencji K2 Internet związanej wtedy z awangardowym trendem – digital. Trend ten nie był zbyt długo awangardowy, a szybko stał się standardem. Łukasz Borek odpowiedzialny był za realizację największych kampanii, na poziomie lokalnym jak i często globalnym dla: The Coca-Cola Company, Stock Poland, Janssen Pharmaceuticals (Johnson&Johnson), Nutricia, Grupa Żywiec (Heineken i Desperados) i innych. Od 2015 odpowiedzialny jest za rozwój agencyjnych usług content-digitalowych w ramach Publicis Media.
Jako szef agencji LiquidThread Łukasz wraz z zespołem dba o integracje strategii, pomysłu komunikacyjnego i planu wdrożeniowego – starając się by „projekt zintegrowany” był czymś o czym marzą Klienci – by cyfry się zgadzały, oczy radowały, a w umyśle przeskakiwała iskra.
Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

O LiquidThread:
Jesteśmy agencją digital-contentową należącą do struktur Publicis Media. Analizujemy, wymyślamy i projektujemy angażujące działania content marketingowe. Jesteśmy digital jak tylko da się być. Działamy wspólnie ze spółkami Publicis Media by razem dostarczać najbardziej efektywne rozwiązania biznesowe, nie zapominając o kreatywnej wrażliwości. Tworzymy historie dla marek mając szerokie kompetencje strategiczno-kreatywno-produkcyjne – video – digital i TV, aktywacja promocyjna, social, OOH, reklama natywna. Zespół traktujemy rozwojowo – dbając codziennie o blisko 90 naszych specjalistów.
LiquidThread pracuje z kilkudziesięcioma klientami i markami, wśród których są między innymi: The Coca-Cola Company, T-Mobile Polska, Mondelez Polska, Deichmann, McCormick, Citibank, Lorenz Snack World, Allegro.

www.facebook.com/LiquidThreadPolska