Maciek Skrzypczak

Lubię to – linked by Isobar

Kategorie:

Managing Director, Lubię to – linked by Isobar

Od lutego 2016 r. Managing Director, należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencji interaktywnej Lubię to – linked by Isobar. Wspólnie z Maciejem Bielickim, Yurim Drabentem i Pawłem Ostrowskim współtworzył agencję Lubię to. W 2014 r., jako część Grupy Socializer, agencja dołączyła do Dentsu Aegis Network Polska. Przez ostatnie pięć lat Skrzypczak, pełniąc kolejno funkcje Client Service Directora i Chief Operating Officera, odpowiadał za rozwój i zarządzanie działem client service.

 

Lubię to – linked by Isobar to jedna z najczęściej wyróżnianych polskich agencji interaktywnych. W portfolio ma pracę dla klientów takich jak Kompania Piwowarska, Virgin Mobile, H&M, ING, Ferrero, NIVEA czy Philips. W Agencja zdobyła tytuł najbardziej efektywnej agencji reklamowej konkursu Effie 2016. W latach 2012-2014 agencja zdobyła tytuł „Agencji Social Media Roku” przyznawany przez magazyn Media&Marketing Polska, a w 2015 r. otrzymała tytuł „Agencja Interaktywna Roku – Transformacja”, aby w czerwcu 2016 r. otrzymać tytuł „Agencja Roku 2016”.

lubie.to/