Marcin Gruszka

Play

Kategorie:

Rzecznik Prasowy PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują – w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci PLAY – telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna – wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy PLAY. Numer szybko włączono, a Marcin Gruszka przeprosił w analogiczny sposób – wrzucił na Facebook zdjęcie, na którym trzyma kawałek kartonu po pizzy z informacją, że numer już działa, a za zaistniałą sytuację przeprasza. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie realizowania projektami PR w branży telekomunikacyjnej. Poprzednio pracował w biurze prasowym Grupy TP, gdzie odpowiadał za komunikację korporacyjną dotyczącą PTK Centertel. Wcześniej był rzecznikiem prasowym Niezależnego Operatora Międzystrefowego, Telenergo (obecnie Exatel) oraz portalu internetowego Ahoj.pl

www.play.pl