Paweł Fabjański

Shootme

Kategorie:

Paweł Fabjański funkcjonuje na styku świata komercyjnego i sztuki. Ma duże doświadczenie w pracy z międzynarodowymi klientami, markami i prestiżowymi magazynami. W każdym ze swoich projektów zawsze skupia się w pierwszej kolejności na koncepcie oraz estetyce. Autorskie i komercyjne projekty Pawła były wielokrotnie nagradzane prestiżowymi nagrodami oraz pokazywane na festiwalach fotograficznych i w galeriach sztuki – zarówno w Polsce, jak i zagranicą.
Jest także wykładowcą na Łódzkiej Szkole Filmowej. Wierzy, że dzielenie się swoimi metodami pracy może choć trochę zwiększyć przyrost kreatywności na świecie. W Polsce jest reprezentowany przez agencję Shootme (www.shootme.pl), we Włoszech przez Take Production (www.takeproduction.com), w Czechach przez Pink Productions (www.pinkproductions.cz).

Najważniejsze agencje reklamowe, z którymi współpracował:
Leo Burnett, Demner, Merlicek & Bergmann Vienna, Grey Worldwide, Saatchi&Saatchi, Scholz&Friends, TBWA, Euro RSCG, DDB Tribal, Leagas Delaney, Havas Worldwide

Najważniejsi klienci:
Aviva, Sony, Dove, MTV, Red Bull, Samsung,  Domino’s Pizza, Smirnoff, Orange, Discovery Channel, Green Peace, Skoda, T-Mobile, Nike, Raiffeisen, Praktiker, Ferrero, Decathlon

Najważniejsze nagrody:
Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, KTR, Clio Awards, Epica Award, Creative Review Best in Book, Luerzer’s Archive 200 best ad photographers

www.fabjanski.com