Zobacz, co doradzają młodym twórcom, chcącym rozwijać się w kierunku reklamy, animacji czy audio, eksperci See&Say: Martin Winther, Paweł Krzemiński i Krystian Kościjański.

Aby porozmawiać z nimi o swoim portfolio, możesz jeszcze do niedzieli zgłosić swoje portfolio na bezpłatne konsultacje See&Say, które odbędą się 18 listopada 2017 roku w Centrum Kreatywności Targowa 56 w Warszawie. Formularz zgłoszeniowy znajdziesz TUTAJ.

Paweł Krzemiński – Televisor, ekspert w kategorii Animacja

Skończyłeś studia, teraz pierwsze kroki i decyzje zawodowe. Uwielbiasz animacje jako medium ekspresji. To otwiera duży wachlarz możliwości specjalizacji. Pierwsza najważniejsza rzecz to zapoznać się z zapotrzebowaniem na rynku. Zobacz od podszewki czym pachnie praca animatora off’owego vs reklamowego. Rozmawiaj z ludźmi z branży, angażuj się we wszelkiego rodzaju warsztaty i konsultacje. Wiedza praktyczna jest na wagę złota, szukaj miejsca do praktykowania z możliwością podglądania starszych kolegów po fachu. Poznaj lingo związane z dialogiem w środowisku filmu i animacji. Wyostrz sobie swój indywidualny styl, bądź charakterystyczny i rozpoznawalny w swoich pracach. I pamiętaj – animator nie jest tylko rzemieślnikiem. Nigdy nie zapomnij o swojej pasji do animacji. Nie podążaj za marzeniami, tylko za nimi biegnij!

 

Krystian Kościjański – Malaga Studio, ekspert w kategorii Audio

Graj, komponuj, nawet do tzw. szuflady. Miej otwartą głowę i  spotykaj się z ludźmi. Używając słownika reklamowego, szukaj pól eksploatacji swojej twórczości. Internet jest niesamowitym miejscem. Nigdy nie wiadomo, czy dany utwór będzie hitem czy przejdzie bez echa. Ale zapewnienie odpowiedniej kampanii marketingowej i rotacji $$$ przybliża nieco sukces. Trzeba próbować. Może się uda za pierwszym razem, może za piątym, za dziesiątym…a może nigdy.  Ale jeżeli nie spróbujesz, to na 100%, się nie uda.

 

Martin Winther – 180heartbeats + JUNG v MATT, ekspert w kategorii Reklama

Na co dzień spotykasz się z setkami reklam, większości z nich nawet nie zauważasz, bo tyle tego jest. Tym bardziej reklama potrzebuje twojego wyjątkowego talentu. Zatrzymaj się na chwilę przy kilku z nich, tych które lubisz, ale też przy tych, których nienawidzisz. Zrób krótkie ćwiczenie. Przeanalizuj komunikaty reklamowe, a gdy już zrozumiesz główny przekaz tych marek, dodaj swój ‚wkład’, nawet jeśli twoim talentem jest design ciuchów, pisanie haseł reklamowych, projektowanie graficzne, fotografia czy umiejętność ogólnego myślenia jak angażować ludzi poprzez reklamę w social mediach. Każdy talent ma swoje miejsce. Uzasadnij to, jak i dlaczego akurat twój konkretny talent może pomóc tej marce stać się jedną z najbardziej lubianych na rynku.

Poza tym, zgłoś się do See&Say, gdzie możemy o twoim potencjale porozmawiać osobiście 🙂