Poradnik

Nie masz portfolio? Rozwiąż brief! – PR, Event, Social Media


Jeśli jedyną barierą przed konsultacją z ekspertem jest brak doświadczenia, to przychodzimy z pomocą.  Zofia Bugajna (PR), Dawid Bednarski (Event) i Dawid Szczepaniak (Social Media) stworzyli dla Was briefy, w których opisują zadania, z jakimi mierzą się specjaliści w tych dziedzinach. W każdej kategorii są zaprezentowane 2 tematy do wyboru.

Więcej Info

Mini See&Say w KUKBUK


Uczestnicy See&Say 2016 otrzymali możliwość dodatkowych konsultacji  w 5 kategoriach kreatywnych dzięki uprzejmości magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK. 6 września od rana czekali na nas eksperci od fotografii, ilustracji, kolażu, infografik czy stylizacji jedzenia.

Więcej Info

Design thinking w pracy agencyjnej


4 lipca odbyła się druga część wizyty studyjnej w SYZYGY Warsaw – tym razem było mniej o reklamie, a więcej o designie. Spotkanie prowadzili: Mateusz Karasiński (Head of Design) i Małgorzata Piernik (UX Designer, uczestniczka III edycji See&Say – przeczytaj więcej).

Więcej Info

Jak zabić ideę, czyli 10 prostych sposobów na porażkę w branży reklamowej


Czerwcowa wizyta studyjna See&Say odbyła się pod przewrotnym hasłem „Jak zabić ideę, czyli 10 prostych sposobów na porażkę w branży reklamowej”. Rozmawialiśmy o etapach pracy nad kampanią reklamową od spisania pierwszej myśli, do publikacji reklamy. Wojtek Łebski, dyrektor kreatywny SYZYGY Warsaw, wskazał nam też kilka punktów krytycznych. Przeczytajcie.

Więcej Info

„Co nie styka z młodymi w branży?” – raport


Zapraszamy do zapoznania się z raportem dotyczącym jakości zatrudniania młodych pracowników kreatywnych. Celem publikacji jest rozpoczęcie dyskusji na temat standardów, m.in. jak pracować z młodymi kreatywnymi, jak pozyskiwać najlepszych i wspierać w rozwoju, aby chcieli zostać w branży.

Więcej Info