Poradnik

Jak zabić ideę, czyli 10 prostych sposobów na porażkę w branży reklamowej


Czerwcowa wizyta studyjna See&Say odbyła się pod przewrotnym hasłem „Jak zabić ideę, czyli 10 prostych sposobów na porażkę w branży reklamowej”. Rozmawialiśmy o etapach pracy nad kampanią reklamową od spisania pierwszej myśli, do publikacji reklamy. Wojtek Łebski, dyrektor kreatywny SYZYGY Warsaw, wskazał nam też kilka punktów krytycznych. Przeczytajcie.

Więcej Info

„Co nie styka z młodymi w branży?” – raport


Zapraszamy do zapoznania się z raportem dotyczącym jakości zatrudniania młodych pracowników kreatywnych. Celem publikacji jest rozpoczęcie dyskusji na temat standardów, m.in. jak pracować z młodymi kreatywnymi, jak pozyskiwać najlepszych i wspierać w rozwoju, aby chcieli zostać w branży.

Więcej Info

Wizyta studyjna See&Say w Mamastudio


“Wolny zawód, praca w agencji i spółdzielnia pracy” – pod takim hasłem odbyła się majowa wizyta studyjna See&Say w Mamastudio (graphic design & branding agency). Michał Pawlik opowiadał m.in. o historii studia i pokazał najciekawsze prace komercyjne oraz projekty wymyślone i zrealizowane dla przyjemności i zajawki. Rozmawialiśmy również o idei co-worku projektowego.

Więcej Info

Wizyta studyjna See&Say w UVMW


Gospodarzem drugiej wizyty studyjnej See&Say była agencja brand design UVMW. Ich najnowsze prace można śledzić m.in. na behance. Podczas 3-godzinnego spotkania Jacek i Robert podzielili się swoim doświadczeniem m.in. dotyczącym zakładania i prowadzenia własnego studia.

Więcej Info

Ty, czyli Ktoś – warsztaty z self-brandingu


Pierwszy dzień wiosny przywitał nas na warsztatach na ul. Polnej 11 w ramach kolejnego spotkania „mini See&Say w Idea Hub”. Powiew świeżego spojrzenia na swoje portfolio i podejścia do autoprezentacji zapewnił nam Radek Miklaszewski – wieloletni pracodawca w branży komunikacji marketingowej (m.in. OMD, TBWA, Walk, obecnie Synchro.lab w grupie Jet Line).

Więcej Info