Poradnik

Jak rozwijać swoją karierę w branży kreatywnej?


Zobacz, co doradzają młodym twórcom, chcącym rozwijać się w kierunku reklamy, animacji czy audio, eksperci See&Say: Martin Winther, Paweł Krzemiński i Krystian Kościjański. Aby porozmawiać z nimi o swoim portfolio, możesz jeszcze do niedzieli zgłosić swoje portfolio na bezpłatne konsultacje See&Say, które odbędą się 18 listopada 2017 roku w Centrum Kreatywności Targowa 56 w Warszawie.

Więcej Info

Nie masz portfolio? Rozwiąż brief! – PR, Event, Social Media


Jeśli jedyną barierą przed konsultacją z ekspertem jest brak doświadczenia, to przychodzimy z pomocą.  Eksperci z kategorii PREventSocial Media  stworzyli dla Was briefy, w których opisują zadania, z jakimi mierzą się specjaliści w tych dziedzinach. W każdej kategorii są zaprezentowane 2 tematy do wyboru.

Więcej Info

Mini See&Say w KUKBUK


Uczestnicy See&Say 2016 otrzymali możliwość dodatkowych konsultacji  w 5 kategoriach kreatywnych dzięki uprzejmości magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK. 6 września od rana czekali na nas eksperci od fotografii, ilustracji, kolażu, infografik czy stylizacji jedzenia.

Więcej Info

Design thinking w pracy agencyjnej


4 lipca odbyła się druga część wizyty studyjnej w SYZYGY Warsaw – tym razem było mniej o reklamie, a więcej o designie. Spotkanie prowadzili: Mateusz Karasiński (Head of Design) i Małgorzata Piernik (UX Designer, uczestniczka III edycji See&Say – przeczytaj więcej).

Więcej Info

Jak zabić ideę, czyli 10 prostych sposobów na porażkę w branży reklamowej


Czerwcowa wizyta studyjna See&Say odbyła się pod przewrotnym hasłem „Jak zabić ideę, czyli 10 prostych sposobów na porażkę w branży reklamowej”. Rozmawialiśmy o etapach pracy nad kampanią reklamową od spisania pierwszej myśli, do publikacji reklamy. Wojtek Łebski, dyrektor kreatywny SYZYGY Warsaw, wskazał nam też kilka punktów krytycznych. Przeczytajcie.

Więcej Info