Program

Już po raz czwarty Klub Twórców Reklamy KTR organizuje See&Say – wydarzenie, na którym można zarówno zobaczyć prace młodych zdolnych, jak i tych doświadczonych osób z branży, posłuchać inspirujących wykładów, obejrzeć nagradzane projekty reżyserskie…

Zapraszamy wszystkich 19 i 20 listopada 2016 do Centrum Kreatywności, ul. Targowa 56.

W programie IV edycji See&Say:

19

listopada 2016 (sobota)

(Wymagane zapisy)

10:00-18:00

Przegląd Portfolio (rekrutacja zakończona)

10:00-18:00

Warsztaty dla uczestników Przeglądu Portfolio:

10:00-11:30

Michał Korta – Akademia Nikona

~Portfolio współczesnego fotografa

Najważniejszym pomostem łączącym fotografa z potencjalnym klientem są jego prace. To na podstawie koherentnego portfolio dyrektorzy artystyczni, agencje reklamowe czy redakcje zatrudniają fotografów do sesji. Zmiany technologiczne zrewolucjonizowały rynek fotograficzny. Media społecznościowe czy fotografia cyfrowa są dziś już standardem w branży fotograficznej. A jak zmieniały się sposoby prezentacji prac w ostatnich dwóch dekadach? Czy warto dziś przygotowywać drukowaną wersję portfolio? Jakie miejsce zajmują fotoksiążki w prezentacji działań fotografa? Czy warto realizować projekty autorskie w celach promocyjnych? Michał Korta, doświadczony fotograf oraz wykładowca Akademii Nikona opowie o najnowszych trendach w prezentacji portfolio.

12:00-13:30

Magdalena Korol – Prezes Instytutu Prawa Mody. Adwokat, Managing Partner w Kancelarii IP Legal Adwokaci

~Zagadnienia prawnoautorskie w branży kreatywnej

Szkolenie oparte o case study przedstawiać będzie podstawowe zagadnienia z zakresu praw autorskich – osobistych i majątkowych, wizerunku, plagiatu, opracowania i inspiracji, dozwolonego użytku – prawa cytatu  praw autorskich w social mediach.

10:00-18:00

Konsultacje z ekspertem ds. przedsiębiorczości

Michał Chuchla – Idea Bank

W mobilnej przestrzeni coworkingowej Idea Hub będzie czekał na Was nietuzinkowy doradca początkujących biznesów. Oceni czy Twój pomysł ma szansę powodzenia i utrzymania się na rynku, zrecenzuje biznesplan, zbada potrzeby Twojej firmy w zakresie finansowania i zaoferuje najlepsze rozwiązanie. Dzięki niemu dowiesz się, jak zdobyć kapitał na założenie biznesu lub jego rozwój, korzystając m.in. z kredytu, leasingu czy dotacji unijnych.

20

listopad 2016 (niedziela)

(Wszystkie wydarzenia otwarte)

12:00-16:00

Cykl wykładów:

12:00

Katarzyna Sośnierz i Wojciech Dagiel – LVOV

~Nasza droga do LVOVa

Wojciech Dagiel – dwukrotnie wyrzucony ze stanowiska Dyrektora Kreatywnego w agencjach sieciowych. Katarzyna Sośnierz – porzuciła stanowisko Dyrektora Kreatywnego w agencji sieciowej, bo wiadomo, że i tak zostałaby zwolniona. Dinozaury ATL-u. Jak na złość, pierwsze nagrody dla agencji LVOV, zdobyli w kategorii digital. On jej kiedyś nie zatrudnił, ona jako juror, uwaliła mu kilka nagród kreatywnych. Policzyli, że razem mają 100% hejtu środowiska, połowa nie znosi Dagiela, druga połowa Sośnierz.

13:00

Krzysztof Kiziewicz – Chock Pock

~Marketing za wino

„Opowiem o budowaniu emocji w filmie poprzez wartości i odkrywanie pasji. Włożę w budowanie filmu dużo pracy, zaplanuję kampanię i wypromuję dzieło – za wino.”

14:00

David Racchi – Walk with David

~Create for yourself

„I will talk about my experience as a employee and as founder of a studio.Basically some stories I can share about good and bad choices i have made over my career and how its shaped me today.”

15:00

Michael Kazarnowicz – Berghs School of Communication

~The importance of constant creative training and why the Swedish model is sucessful

The Swedish model can in one word be described as „consensus”. Leadership in Sweden differs from that in our neighboring countries, and the environment it creates seems like very fertile ground for creativity. But what IS the Swedish model, really? Is there a way to implement it in organizations based in other cultures? Is it there any science that supports the theories (hint: yes, there is). Which skills are important in creative organizations of the future, and should you go for a specialist or a generalist role?

17:00-21:00

Wernisaż najlepszych prac z Przeglądu Portfolio

18:00-19:00

Ogłoszenie wyników konkursu Young Creatives Eurobest

19:00-21:00

Pokaz Saatchi & Saatchi New Directors’ Showcase

W tym roku ponownie przy okazji programu See&Say będziemy prezentować 26. wybór Saatchi & Saatchi New Directors’ Showcase. Tegoroczna edycja nie unika kontrowersyjnych tematów i inspiruje niecodziennymi zabiegami formalnymi. Od 26 lat NDS jest wydarzeniem, na które czeka cała branża kreatywna na całym świecie. O tegorocznym canneńskim pokazie i emocjach, które wywołał opowiedzą dyrektorzy kreatywni Saatchi & Saatchi Poland Interactive Solutions, Pat Lukjanow i Piotr Osiński