Beata Śliwińska – ‚Barrakuz’.
Multidyscyplinarna projektantka, visual designer i ilustratorka. Z wykształcenia architekt krajobrazu.
Mieszka i tworzy w Warszawie. Jest fanką modyfikacji graficznych i kolażu i na tych technikach opiera głównie swój styl pracy. Jest autorką postprodukcji graficznej sesji edytorialowych i modowych, okładek płyt muzycznych, okładek książek, ilustracji, oprawy graficznej wydarzeń kulturalnych, koncertów, a także identyfikacji wizualnych. Projektuje kampanie reklamowe i projekty artystyczne. Wykłada i prowadzi warsztaty graficzne. Techniki, z których najczęściej korzysta to kolaż digitalowy, collage 3D, scenografie 2D, ale bazuje także na projektach analogowych i tworzeniu odręcznych obrazków. Łączenie technik analogowych i digitalizacja takich projektów to najsilniejszy element stylu Beaty.
Jest autorką okładek płyt muzycznych spod szyldu U Know Me Records, Sony Music, Warner, ART2, Asfalt Distro. Współpracowała m.in. z Facebookiem, Orange, Adidasem, Reserved, Santander Polska, Spotify, Komono Antwerp, Medicine, Teatrem Syrena, Audioriver Festival, Puro Hotels, Magazynem Usta, Charaktery, Skoda Polska, Local Heroes, Orska, Flirtini, Levi’s i.in.
Art director w warszawskim klubie NIEBO.
Projekty Beaty pojawiały się na łamach Vogue Italia, HUF Magazine, Forbes Woman, Zwierciadło, Newonce Paper, Zwykłe Życie, Usta, Label Magazine, Futu, Fathers, KMAGa, Lounge Magazine, Pismo.
Jej zaangażowane plakaty były prezentowane podczas LA Artistic Book Fair w Los Angeles czy Vienna Design Week. Nagrodzona Polish Graphic Design Award 2018 za najlepszą ilustrację prasową i wyróżniona za plakat komercyjny. Nominowana w kategorii Projektant w konkursie Projekt Roku 2017, a także w kategorii plakat w konkursie KTR 2019.
Wchodziła w skład żeńskiego teamu odpowiedzialnego za obsypany nagrodami Cannes Lions i Tytanowym Lwem „Twojego Weekendu” w 2019 roku.