Kamil Redestowicz

BBDO Warszawa

Kategorie:

Urodzony w Radomiu w latach 80 i wychowany przez kasety vhs zawsze marzył, by pracować w wypożyczalni filmów. Niestety, w dniu w którym nie został zatrudniony w Beverly Hills Video, znalazł ofertę pracy w małej warszawskiej agencji reklamowej.

11 lat później, w 2016 roku Kamil objął stanowisko dyrektora kreatywnego BBDO Warszawa. W BBDO Kamil odpowiadał między innymi za koncepcję kampanii Młodzi Bogowie, która otrzymała 7 nagród KTR, złote Effie i złote Effie w kategorii Long Term.

Inne często nagradzane prace z ostatnich lat to m.in: „Rower Robsona” dla KCBRD, nagrodzony złotą nagrodą Innovation, dwoma nagrodami KTR i 6 wyróżnieniami na międzynarodowych festiwalach filmów krótkometrażowych, „Ciemność” dla LOCA BIKES nagrodzona dwoma złotymi nagrodami na festiwalu Golden Drum w Portoroż, „Cicha Noc” nagrodzona dwoma złotymi nagrodami na festiwalu INNOVATION, czy film „Mountain Rescue” dla GOPR, który zdobył kilka nagród KTR i był prezentowany przez Shots.

W czasie kiedy Kamil jest szefem kreacji, BBDO zostało wyróżnione tytułami PRZEMIANA ROKU i WYNIK ROKU magazynu Press, a ostatnio zajęło drugie miejsce w rankingu najbardziej innowacyjnych agencji w konkursie INNOVATION.

Poza reklamami współtworzy dwa startupy:
Żyrafy Wchodzą do Szafy – ekologiczna wyprzedaż ciuchów od bloggerek
Cothinking- warsztaty współkreatywności.