Łukasz Borek i Piotr Długołęcki

LIQUIDTHREAD

Kategorie:

Łukasz Borek

Dyrektor generalny agencji LiquidThread, należącej do Publicis Media. Z branża związany od 2008 roku, rozpoczynając w agencji K2 Internet, związanej z awangardowym wówczas trendem – digitalem; statusem awangardy nie cieszył się zbyt długo. Łukasz Borek odpowiadał za realizację największych kampanii na poziomie lokalnym, regionalnym lub globalnym dla: The Coca-Cola Company, Stock Poland, Janssen Pharmaceuticals (Johnson&Johnson), Nutricia, Grupa Żywiec (Heineken i Desperados) i innych. Od 2015 odpowiada za rozwój usług content-digitalowych najpierw w ramach SMG , a obecnie w Publicis Media. Dba o integracje strategii, pomysłu komunikacyjnego i planu wdrożeniowego – starając się by „projekt zintegrowany” był czymś o czym marzą Klienci; by wyniki się zgadzały, oczy radowały, a w umyśle iskra przeskoczyła.

Piotr Długołęcki

Head of Creative w agencji LiquidThread.
W reklamie pracuje z wyboru a nie z przypadku. Myślał, że umie pisać ale kiedy został juniorem, to przestał i zaczął się uczyć od nowa. Cierpliwie. Najpierw w FireFly Creation, później w 180heartbeats i 180heartbeats + Jung Von Matt, później w Ogilvy Action i Ogilvy Interactive. Po 11 latach pracy dla dużych i małych marek oraz dzięki współtworzeniu kampanii nagradzanych na festiwalach reklamowych można przypuszczać, że w końcu się nauczył.  Jednak dla pewności uczy się nadal. Tym razem tego, jak prowadzić dział kreacji. Wymyślać i pisać nigdy nie skończy się uczyć.

O LiquidThread:

Jesteśmy agencją digital-contentową należącą do struktur Publicis Media. Analizujemy, wymyślamy i projektujemy angażujące działania content marketingowe. Jesteśmy digitalowi, jak tylko da się być. Działamy wspólnie ze domami mediowymi Publicis Media (Starcom, Zenith, Perfomics, Spark Foundry, Blue 449) by razem dostarczać najbardziej efektywne rozwiązania biznesowe, nie zapominając o kreatywnej wrażliwości. Tworzymy historie dla marek. Mamy szerokie kompetencje strategiczno-kreatywno-produkcyjne. LiquidThread pracuje z kilkudziesięcioma klientami i markami, wśród których są między innymi: The Coca-Cola Company, T-Mobile Polska, Mondelez Polska, Deichmann, McCormick, Citibank, Lorenz Snack World, Allegro.

www.facebook.com/LiquidThreadPolska