Rafał Grobel

Kategorie:

Absolwent Zarządzania i Inżynierii Produkcji, większą część zawodowego życia przepracował dla marek FMCG. Pracował w agencji DDB Warszawa gdzie jego klientami były głównie marki piwne – Żywiec, Tyskie, Dębowe Mocne i Pilsner Urquell, ale także Tiger Energy Drink. Po kilku latach w agencji przez kolejne trzy był partnerem w studio brandingowym Super Super gdzie nadzorował szereg projektów dla instytucji publicznych jak Narodowy Bank Polski, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Narodowe czy Miasto Poznań. Flagowym projektem była realizacja identyfikacji wizualnej Szczytu NATO w Warszawie. Pracował także nad nowymi markami i produktami dla Play, Ghelamco czy banku Santander.

Równolegle realizował projekty muzyczne dla marek Red Bull, H&M, Ballantine’s, J&B czy Bushmills. Obecnie specjalizuje się w marketingu muzycznym odpowiadając za produkcję wykonawczą lub komunikację albumów takich artystów jak Dawid Podsiadło, Sokół czy Pezet. Prowadził także dwa labele muzyczne skupiające się na polskiej elektronice – S1 Warsaw oraz MOST wspólnie z Sokołem jako sublabel Prosto.

Swoją działalność doradczą prowadzi pod marką Grobel.co, a na samym początku 2020 roku razem z Sokołem ogłosił rozwój wspólnej marki o kompetencjach kreatywnych i doradczych z ofertą dla artystów i brandów – MOST Creative.

Laureat 30 nagród i juror Klubu Twórców Reklamy.