See&Say to właściwie jedyne wydarzenie w Polsce na którym spotykają się przedstawiciele niemal wszystkich obszarów przemysłów kreatywnych. Co to oznacza dla uczestników Przeglądu?

Że właściwie cokolwiek tworzysz, bądź wymyślasz, to znajdzie się dla Ciebie miejsce na See&Say. Każdy ma u nas coś do pokazania.

Co można pokazywać w tym roku? W rekordowej liczbie -18 kategorii znajduje się miejsca dla tych, którzy zajmują się technologią, grafiką, fotografia lub pisaniem. Zapraszamy również tych, którzy uważają, że mają dobre pomysły i chcą rozpocząć pracę w social mediach, reklamie lub branży eventowej.

To o Tobie? Wejdź w zakładkę zgłoszenia.

 

 

 

  1. Animacja – animacje 2D i 3D. Projekty zrealizowane, z szuflady lub prace studenckie
  2. Audio – kompozycje muzyczne tworzone z myślą o ich komercyjnym wykorzystaniu, efekty dźwiękowe, branding muzyczny
  3. Copywriting – spoty telewizyjne, radiowe, hasła reklamowe. Projekty zrealizowane, te z szuflady lub prace studenckie.
  4. Creative Writing – fragmenty scenariuszy, artykuły, felietony, recenzje, pisanie do online – jednak nie dłuższe niż 1 strona A4. Projekty zrealizowane jak i te z szuflady lub prace studenckie.
  5. Event – koncepcje kreatywne wydarzeń, działania ambientowe, zaangażowanie konsumentów live, przełożenie big idea kampanii 360 na event, usługi i produkty do wykorzystania podczas eventów.

Nie masz portfolio? Rozwiąż brief!

  1. Fotografia – portrety, obiekty, fotografia modowa, prace zrealizowane dla festiwali, teatrów, muzeów, galerii sztuki, okładki, rozkładówki i strony wewnętrzne dzienników i periodyków, eventy fotograficzne, wystawy lub prace studenckie
  2. Gra – zrealizowane gry, projekty gier, pomysły na gry lub prace studenckie z tej dziedziny
  3. Graphic design – opakowanie, katalog, rodzina piktogramów, metka, layout, pojedynczy logotyp lub cały system identyfikacji wizualnej. Projekty zrealizowane, jak i te z szuflady lub prace studenckie
  4. Ilustracja – ilustracja reklamowa oraz prasowa, animacje, web ilustracje. Wszystko to, co narysowane. Projekty zrealizowane, jak również te z szuflady lub prace studenckie
  5. Instalacja/Videoinstalacja – instalacje przestrzenne, interaktywne, obiekty, videoinstalacje, video wielokanałowe, aranżacje przestrzenne, scenografia. Projekty zrealizowane, te z szuflady lub prace studenckie
  6. Moda – projekty odzieży i akcesoriów, projekty kolekcji (idea, dobór tekstyliów, wstępne lub skończone projekty techniczne, szkice sylwetek itp.), projektowanie tkanin, stylizacje oraz obserwacja trendów. Ważnym elementem jest opłacalność produkcyjna
  7. PR – przykłady rozwiązania problemu komunikacyjnego marki lub firmy (identyfikacja problemu, strategia i wdrożenie) z wybranego obszaru: komunikacja korporacyjna, konsumencka lub kryzysowa. Przygotowanie lub realizacja strategii społecznej odpowiedzialności biznesu. Mile widziane przykłady twórczych tekstów dedykowanych markom

Nie masz portfolio? Rozwiąż brief!

  1. Product Design – od szkicu koncepcji po gotowy produkt. Temat projektu dowolny – dla strefy domu, pracy, przestrzeni publicznej czy usług
  2. Reklama – layouty reklamowe, koncepty reklam, w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Wszystko co jest, wiąże się z promocją produktu lub marki
  3. Social media – pomysły na kreatywne kampanie wykorzystujące potencjał social media, ciekawie prowadzone kanały social media, akcje wykorzystujące influencerów

Nie masz portfolio? Rozwiąż brief!

  1. Typografia
  2. Creative Technology – niestandardowe, innowacyjne rozwiązania technologiczne, koncepty takich rozwiązań, aplikacje mobilne, interfejs/instalacje interaktywne, wearable technology, programowanie w służbie designu/sztuki, interactive art. Projekty zrealizowane, te z szuflady lub prace studenckie
  3. Video – krótkie formy video (do 15 min.), teledyski, spoty reklamowe. Projekty zrealizowane, z szuflady lub prace studenckie