Dyrektor Kreatywny w The Hungry Beast – jednej z wiodących agencji kreatywnych specjalizujących się w projektach dla branży gier wideo. W jej portfolio znajdują się tak uznane marki, jak Prince of Persia, Arcane, Ghostrunner, Valorant, League of Legends, Wuchang: Fallen Feathers, Valor Mortis, Dying Light i wiele innych. Były Dyrektor Kreatywny CD Projekt Red, odpowiedzialny za rozwój i komunikację marek takich jak Cyberpunk 2077, Gwint oraz Thronebreaker. Wcześniej związany z Saatchi & Saatchi, gdzie prowadził projekty dla Xboxa, Mastercard, T-Mobile i Martini. Laureat wielu prestiżowych nagród branżowych i artystycznych – w tym Srebrnych Lwów w Cannes oraz wyróżnienia E3 za najbardziej kreatywne stoisko targowe dla Cyberpunka 2077. Prywatnie miłośnik gier RPG oraz bitewniaków, który w wolnych chwilach stara się dokończyć malowanie swojej armii Warhammer 40K Death Guard.