Co to jest See&Say?

See&Say to projekt Klubu Twórców Reklamy, który łączy ekspertów z branży kreatywnej z młodymi osobami – twórcami oraz osobami, które chciałyby zacząć karierę w branży marketingowej.

W trakcie pierwszego dnia młodzi twórcy z 15 kategorii konsultują swoje portfolia z ekspertami w ramach 15 minutowych rozmów przy stolikach. Każdy uczestnik odbywa od 3 do 5 rozmów z ekspertami.

Drugiego dnia osoby, które chciałyby zacząć karierę w branży marketingowej mają okazję poznać możliwości jakie oferuje przemysł kreatywny biorąc udział w serii warsztatów, spotkań z przedstawicielami branży.

 

Jak zgłaszam się do See&Say? I jak wygląda proces rekrutacji?

Jeżeli jesteś twórcą – wypełnij formularz i wgraj link do swoich prac. W przypadku, gdy zgłoszeń będzie więcej niż miejsc, przedstawiciele ekspertów wybiorą osoby, które zakwalifikowały się na przegląd – damy Ci o tym znać mailem. Zakwalifikowane osoby poprosimy o wybór ekspertów, z którymi chcą rozmawiać i na tej podstawie ułożymy harmonogram.

Jeżeli nie jesteś twórcą, ale chciałbyś pracować w branży kreatywnej – wypełnij formularz (w formularzu poprosimy o Twoje dane, kilka informacji o Tobie i o Twoją opinię na temat jednego wybranego przez Ciebie przykładu kampanii) to wszystko po to, żebyśmy mogli Cię lepiej poznać. Po zakwalifikowaniu się na przegląd dostaniesz od nas maila i będziesz mógł wybrać z kim chcesz porozmawiać i w jakich warsztatach chcesz wziąć udział.

Kto może zgłosić się do See&Say? Czy jest limit wiekowy?

Do See&Say zapraszamy wszystkich twórców i chętnych uczestników niezależnie od wieku i wykształcenia. W każdej kategorii jednak prowadzimy preeliminacje, w których reprezentanci ekspertów będą oceniać zgłoszone prace i formularze – w ich trakcie biorą również pod uwagę fakt, czy Twój poziom nie jest już za wysoki na konsultacje.

Jakie linki powinnam/powinienem wgrać w formularzu, jeżeli jestem twórcą?

Link, który wpisujesz w formularzu powinien kierować do materiału, w których prezentujesz swoją pracę. Może to być profil na Behance, Instagramie, Facebooku, Vimeo, strona internatowa ale też zawieszona online prezentacja, dokument w wordzie lub w innej dowolnej formie.

Jak dowiem się czy dostałam/em się do programu?

Poinformujemy Cię o tym mailowo około tygodnia po zamknięciu zgłoszeń. Napiszemy CI również w jakich kategoriach możesz skonsultować swoją pracę. Na tej podstawie będziesz mógł/mogła wysłać nam prefenerencje dotyczące ekspertów i ekspertek, z którymi chcesz rozmawiać.

Czy mogę wybrać z kim chce rozmawiać?

Swoje preferencje zaznaczysz w ankiecie, którą dostaniesz od nas. My na tej podstawie opracujemy harmonogram Twoich konsultacji.

Nie zawsze jesteśmy w stanie ułożyć spotkania tak, żeby odpowiadały na Twoje preferencje, ale możemy zagwarantować, że na pewno porozmawiasz z osobą, którą umieścisz na pierwszym miejscu