Poradnik

Jak rozwijać swoją karierę w branży kreatywnej?


Zobacz, co doradzają młodym twórcom, chcącym rozwijać się w kierunku reklamy, animacji czy audio, eksperci See&Say: Martin Winther, Paweł Krzemiński i Krystian Kościjański. Aby porozmawiać z nimi o swoim portfolio, możesz jeszcze do niedzieli zgłosić swoje portfolio na bezpłatne konsultacje See&Say, które odbędą się 18 listopada 2017 roku w Centrum Kreatywności, ul. Targowa 56 w Warszawie.

Więcej Info

Mini See&Say w KUKBUK


Uczestnicy See&Say 2016 otrzymali możliwość dodatkowych konsultacji w 5 kategoriach kreatywnych dzięki uprzejmości magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK. 6 września od rana czekali na nas eksperci od fotografii, ilustracji, kolażu, infografik czy stylizacji jedzenia.

Więcej Info

Design thinking w pracy agencyjnej


4 lipca odbyła się druga część wizyty studyjnej w SYZYGY Warsaw – tym razem było mniej o reklamie, a więcej o designie. Spotkanie prowadzili: Mateusz Karasiński (Head of Design) i Małgorzata Piernik (UX Designer, uczestniczka III edycji See&Say – przeczytaj więcej).

Więcej Info

Jak zabić ideę, czyli 10 prostych sposobów na porażkę w branży reklamowej


Czerwcowa wizyta studyjna See&Say odbyła się pod przewrotnym hasłem „Jak zabić ideę, czyli 10 prostych sposobów na porażkę w branży reklamowej”. Rozmawialiśmy o etapach pracy nad kampanią reklamową – od spisania pierwszej myśli do publikacji reklamy. Wojtek Łebski, dyrektor kreatywny SYZYGY Warsaw, wskazał nam też kilka punktów krytycznych. Przeczytajcie.

Więcej Info

Wolny zawód, praca w agencji i spółdzielnia pracy


“Wolny zawód, praca w agencji i spółdzielnia pracy” – pod takim hasłem odbyła się majowa wizyta studyjna See&Say w Mamastudio (graphic design & branding agency). Michał Pawlik opowiadał m.in. o historii studia i pokazał najciekawsze prace komercyjne oraz projekty wymyślone i zrealizowane dla przyjemności i zajawki. Rozmawialiśmy również o idei co-worku projektowego.

Więcej Info