Agata Twardowska

ALBO ALBO

Kategorie:

CEO agencji kreatywnej ALBO ALBO, która była jedną z pierwszych na rynku specjalizujących się w digitalowym storytellingu oraz w działaniach branded
content i branded entertainment. Nowoczesne podejście do komunikacji jest jednym z wyróżników agencji. Jednym z pierwszych i kluczowych klientów
agencji był Adidas i odświeżenie komunikacji wizerunku marki Reebok Classic. Od tego czasu portfolio agencji miarowo rośnie i wypełnia się projektami realizowanymi m.in. dla Netflix, Żabki, Allegro, MAX Burgers, PURO Hotels, LPP, Answear, Durex, USP Zdrowie czy Teatru Wielkiego – Opery Narodowej. Agata odpowiadała także bezpośrednio za strategię komunikacji dla filmów „Bogowie” oraz „Sztuka kochania”.

Agata wierzy, że przyszłość marketingu leży w konsekwencji i adaptacji. Umiejętnym czytaniu potrzeb klientów i kompetencji marek.
Występowała dwukrotnie na Insummit – Festiwalu Innowacji oraz Insightów, gdzie prowadziła panele dotyczące odpowiedzialnej mody (wystąpienie znalazło
się na 4 miejscu wśród TOP 10) oraz art brandingu. Dwukrotna jurorka Effie Awards Poland – w 2023 r. oceniała prace w kategorii Branded Content & Brand Experience, a w 2024 r. w kategorii Young oraz 50+.

Na co dzień cieszy ją kontakt ze sztuka, którą kolekcjonuje. Wierzy, że daje ona nie tylko radość, ale potrafi być również niezrównanym narzędziem komunikacji dla marek.