Bartek Bojarczuk

Pan tu nie stał

Kategorie:

13 lat doświadczenia w dziedzinie projektowania grafiki użytkowej. Projektant ilustracji na potrzeby odzieżowe oraz product designu. Mimo młodego wieku współpracował z czołowymi polskimi markami sektora alternatywnej mody młodzieżowej, tworzył muzyczne koncepcje dla EMI Music Poland oraz Pomaton (obecnie Warner Music), projektował autorskie kolekcje sportowe dla marki Nobile Kiteboarding czy wspierał Polską Akcję Humanitarną (PAH). W późniejszych latach pomagał rozwijać dział digital Pernod Ricard Polska uczestnicząc przy tworzeniu wirtualnych kampanii social dla marek Wyborowa, Absolut, Jameson Whiskey oraz Chivas Regal.

Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, m.in. Złoty Miecz KTR, Dobry Wzór, Must Have, 3×3 Annual.

Obecnie art/creative director łódzkiej marki odzieżowej Pan tu nie stał. Czynnie wspiera rozwój polskiego designu i promuje wzornictwo złotej ery polskiego projektowania.

Prywatnie pasjonuje się typografią oraz projektowaniem plakatu

pantuniestal.com