Chris Sulenta to pasjonat muzyki z bogatym doświadczeniem w branży reklamowej.
Przez kilka lat prowadził własne wydawnictwo muzyczne, w którym łączył
zagranicznych wokalistów z polskimi projektami artystycznymi. Obecnie pełni funkcję
Senior Music Creative w międzynarodowej agencji MassiveMusic, współtworząc
warszawskie biuro od 2021 roku – od samego początku działalności agencji
w Polsce.
Chris zdobył szerokie doświadczenie dzięki ścisłej współpracy z twórcami,
szczególnie reżyserami filmów reklamowych i innych produkcji audio-wizualnych.
Od początku swojej kariery w branży reklamowej odpowiadał za synchronizacje
muzyczne dla takich marek jak Netflix, Adidas, Nike, 4F, Answear, Škoda,
McDonald’s, Samsung i Toyota.
Aktywnie angażuje się w projekty wymagające dedykowanej produkcji muzycznej
(bespoke music) oraz wspiera zespół MassiveMusic Warsaw przy realizacji
rozbudowanych projektów brand partnership, łącząc marki z artystami. Poza
codziennymi obowiązkami, Chris inicjuje i wspiera współpracę artystów
i producentów muzycznych przy eksperymentalnych i nietuzinkowych projektach,
pełniąc rolę executive producer.

