Piotr Ruszkowski

Good Looking Studio

Kategorie:

Od 2004 roku współtworzył wraz z Maćkiem Ryniewiczem i Filipem Kozarskim Warszawsko-Trójmiejską grupę projektową Lowbudget zajmującą się działaniami z pogranicza grafiki i architektury. Następnie w 2009 dołączył do Good Looking Studio przechodząc czynnie przez wszystkie etapy rozwoju firmy i wprowadzenia ponownie ręcznie malowanej reklamy do polskiej przestrzeni publicznej i słownika branżowego. Obecnie zajmuje w firmie stanowisko dyrektora kreatywnego odpowiadając na co dzień za tworzenie koncepcji kampanii muralowych czy też pojedynczych realizacji dla klientów zarówno globalnych (Nike, Coca-Cola, Red Bull, Mercedes) jak i lokalnych (Grupa Żywiec, Onet, Empik, PGE). Jest ideowcem, który wierzy w moc młodego pokolenia polskich ilustratorów i siłę ręcznie malowanego rzemiosła. Jest przekonany, że reklama wielkoformatowa może być wartością dodaną naszej wspólnej przestrzeni jeśli robi się ją z odpowiednim wyczuciem. Pasjonat liter. Pomysłodawca projektu TYPOWarszawa.

www.goodlooking.pl