Weronika Ławniczak

PAPAYA FILMS

Kategorie:

Filmowa sentymentalistka. Jej niepowtarzalny styl składa się z czerni i bieli, plastycznych twarzy, subtelnego dźwięku i finezyjnego obrazu, co pokazała w etiudzie dla marki H&M. Została za to nagrodzona drugą nagrodą w konkursie Papaya Young Directors 2016 oraz nominowana przez jury KTR w kategorii casting. Jej zamiłowaniem od zawsze była fotografia, co po wielu latach postanowiła wykorzystać w filmie. Jej spoty to niekonwencjonalna kompozycja, oryginalne kadrowanie i nieprzeciętna wrażliwość. W swoich projektach potrafi opowiadać impresjami oraz tworzyć wizualne abstrakcje, które łączą się w niesamowitą całość, niezależnie od tego czy tworzy dla Migea, czy dla domu towarowego Mysia3. Jej atutem jest wrażliwość, zarówno społeczna jak i estetyczna. Dzięki temu potrafi w zrozumiały sposób przekazać sens widzowi. Jej reklamy zawsze są nowoczesne. Dużą wagę przywiązuje do budowania nastroju w filmie (tato.net), dzięki temu, wyzwala w odbiorcach emocje, które mocno kojarzą się z daną marką.