Czerwcowa wizyta studyjna See&Say odbyła się pod przewrotnym hasłem „Jak zabić ideę, czyli 10 prostych sposobów na porażkę w branży reklamowej”.
Oczywiście Wojtek Łebski, dyrektor kreatywny SYZYGY Warsaw, próbował przekonać naszych młodych twórców, że czasem jednak warto podjąć próbę obrony swojej idei. Mamy nadzieję, że mu się udało!
Rozmawialiśmy o etapach pracy nad kampanią reklamową – od spisania pierwszej myśli do publikacji reklamy. Wojtek wskazał nam kilka punktów krytycznych, m.in.:
- jak przegapić dobry pomysł
- jak zniechęcić do pomysłu kolegów, agencję i klienta
- jak sprzedawać pomysły w sposób nudny i niezrozumiały
- co zrobić, kiedy pomysł się sprzeda i trzeba go zrealizować
________________________________________________________________________
Wojtek Łebski – były art, były copywriter, aktualny Dyrektor Kreatywny agencji SYZYGY Warsaw.
SYZYGY Warsaw – Są częścią międzynarodowej grupy SYZYGY, którą tworzy ponad 600 ekspertów w biurach w Berlinie, Frankfurcie, Hamburgu, Monachium, Londynie, Nowym Jorku i Warszawie. Tworzą komunikację i produkty, kreację, technologię i design. Opowiadają historie, zwiększają interakcję i budują przywiązanie do marki. Na swoim koncie mają realizacje dla takich klientów jak m.in. LOT, Żywiec, HBO, VOX, CDP.pl, Jägermeister, Discovery Chanel, Nutricia, Mazda czy PayPal.