Czerwcowa wizyta studyjna See&Say odbyła się pod przewrotnym hasłem „Jak zabić ideę, czyli 10 prostych sposobów na porażkę w branży reklamowej”.
Oczywiście Wojtek Łebski, dyrektor kreatywny SYZYGY Warsaw, próbował przekonać naszych młodych twórców, że czasem jednak warto podjąć próbę obrony swojej idei.  Mamy nadzieję, że mu się udało!
 Mamy nadzieję, że mu się udało!
Rozmawialiśmy o etapach pracy nad kampanią reklamową – od spisania pierwszej myśli do publikacji reklamy. Wojtek wskazał nam kilka punktów krytycznych, m.in.:
- jak przegapić dobry pomysł
- jak zniechęcić do pomysłu kolegów, agencję i klienta
- jak sprzedawać pomysły w sposób nudny i niezrozumiały
- co zrobić, kiedy pomysł się sprzeda i trzeba go zrealizować
 
  
 
  
________________________________________________________________________
Wojtek Łebski – były art, były copywriter, aktualny Dyrektor Kreatywny agencji SYZYGY Warsaw.
SYZYGY Warsaw – Są częścią międzynarodowej grupy SYZYGY, którą tworzy ponad 600 ekspertów w biurach w Berlinie, Frankfurcie, Hamburgu, Monachium, Londynie, Nowym Jorku i Warszawie. Tworzą komunikację i produkty, kreację, technologię i design. Opowiadają historie, zwiększają interakcję i budują przywiązanie do marki. Na swoim koncie mają realizacje dla takich klientów jak m.in. LOT, Żywiec, HBO, VOX, CDP.pl, Jägermeister, Discovery Chanel, Nutricia, Mazda czy PayPal.
