See&Say to właściwie jedyne wydarzenie w Polsce, na którym spotykają się przedstawiciele niemal wszystkich obszarów przemysłu kreatywnego. Co to oznacza dla uczestników Przeglądu?

Że właściwie cokolwiek tworzysz, bądź wymyślasz, to znajdzie się dla Ciebie miejsce na See&Say. Każdy ma u nas coś do pokazania.

Co można pokazywać w tym roku? W rekordowej liczbie 18 kategorii znajdzie się miejsca dla tych, którzy zajmują się technologią, grafiką, fotografią lub pisaniem. Zapraszamy również tych, którzy uważają, że mają dobre pomysły i chcą rozpocząć pracę w social mediach, reklamie lub branży eventowej.

To o Tobie? Wejdź w zakładkę zgłoszenia.

 

 

 

  1. Animacja – animacje 2D i 3D. Projekty zrealizowane, te z szuflady lub prace studenckie
  2. Audio – kompozycje muzyczne tworzone z myślą o ich komercyjnym wykorzystaniu, efekty dźwiękowe, branding muzyczny
  3. Copywriting – spoty telewizyjne, radiowe, hasła reklamowe. Projekty zrealizowane, te z szuflady lub prace studenckie.
  4. Creative Writing – fragmenty scenariuszy, artykuły, felietony, recenzje, pisanie do online – jednak nie dłuższe niż 1 strona A4. Projekty zrealizowane, jak i te z szuflady lub prace studenckie.
  5. Event – koncepcje kreatywne wydarzeń, działania ambientowe, zaangażowanie konsumentów live, przełożenie big idea kampanii 360 na event, usługi i produkty do wykorzystania podczas eventów.

Nie masz portfolio? Rozwiąż brief!

  1. Fotografia – portrety, obiekty, fotografia modowa, prace zrealizowane dla festiwali, teatrów, muzeów, galerii sztuki, okładki, rozkładówki i strony wewnętrzne dzienników i periodyków, eventy fotograficzne, wystawy lub prace studenckie
  2. Gra – zrealizowane gry, projekty gier, pomysły na gry lub prace studenckie z tej dziedziny
  3. Graphic design – opakowanie, katalog, rodzina piktogramów, metka, layout, pojedynczy logotyp lub cały system identyfikacji wizualnej. Projekty zrealizowane, jak i te z szuflady lub prace studenckie
  4. Ilustracja – ilustracja reklamowa oraz prasowa, animacje, web ilustracje. Wszystko to, co narysowane. Projekty zrealizowane, jak również te z szuflady lub prace studenckie
  5. Instalacja/Videoinstalacja – instalacje przestrzenne, interaktywne, obiekty, videoinstalacje, video wielokanałowe, aranżacje przestrzenne, scenografia. Projekty zrealizowane, te z szuflady lub prace studenckie
  6. Moda – projekty odzieży i akcesoriów, projekty kolekcji (idea, dobór tekstyliów, wstępne lub skończone projekty techniczne, szkice sylwetek itp.), projektowanie tkanin, stylizacje oraz obserwacja trendów. Ważnym elementem jest opłacalność produkcyjna
  7. PR – przykłady rozwiązania problemu komunikacyjnego marki lub firmy (identyfikacja problemu, strategia i wdrożenie) z wybranego obszaru: komunikacja korporacyjna, konsumencka lub kryzysowa. Przygotowanie lub realizacja strategii społecznej odpowiedzialności biznesu. Mile widziane przykłady twórczych tekstów dedykowanych markom

Nie masz portfolio? Rozwiąż brief!

  1. Product Design – od szkicu koncepcji po gotowy produkt. Temat projektu dowolny – dla strefy domu, pracy, przestrzeni publicznej czy usług
  2. Reklama – layouty reklamowe, koncepty reklam, w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Wszystko co jest, wiąże się z promocją produktu lub marki
  3. Social media – pomysły na kreatywne kampanie wykorzystujące potencjał social media, ciekawie prowadzone kanały social media, akcje wykorzystujące influencerów

Nie masz portfolio? Rozwiąż brief!

  1. Typografia
  2. Creative Technology – niestandardowe, innowacyjne rozwiązania technologiczne, koncepty takich rozwiązań, aplikacje mobilne, interfejs/instalacje interaktywne, wearable technology, programowanie w służbie designu/sztuki, interactive art. Projekty zrealizowane, te z szuflady lub prace studenckie
  3. Video – krótkie formy video (do 15 min.), teledyski, spoty reklamowe. Projekty zrealizowane, z szuflady lub prace studenckie