Kolejne spotkanie z cyklu „mini See&Say w Idea Hub” poprowadził Tomek Szymański – założyciel beginning | creative collaboration agency. Poniżej przedstawiamy jego wnioski na temat budowania relacji i zaufania w biznesie, wynikające z jego wieloletnich doświadczeń zawodowych:

  1. Networking to nie jest sieć osób, którym można coś sprzedać. Networking to sieć osób, które mogą być naszymi ambasadorami, a zarazem takich osób, które mogą nam otworzyć odpowiednie drzwi wtedy, kiedy będziemy tego potrzebować.
  1. Żeby mieć mocną sieć wokół siebie, należy zacząć do tego, by budować ją jako pierwszemu.
  1. Codziennie słuchając innych osób i rozumiejąc ich potrzeby, mogę ich połączyć z osobą, której kompetencje czy zasoby mogą odpowiedzieć na nie. To niewielki koszt czasowy, chodzi tylko o skupienie się, by to robić regularnie i żeby pamiętać o innych osobach na co dzień, a nie tylko jak coś od nich potrzebujemy.
  1. Codziennie czytając, słuchając różnych informacji pamiętajmy o innych osobach, bo każda z tych informacji na pewno może się komuś przydać i posunąć jego działalność w dobrym kierunku.
  1. Dobrze zrobiony projekt, to najlepszy PR naszej działalności.

 

*Tomasz Szymański – Pracował przy budowaniu innowacji lub modelu biznesowego m.in. dla PayU, MediaCom Warsaw, HUSH Warsaw, panGeneratora, Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego a także marketingowo dla: Procter&Gamble, ING Bank Śląski, Ford, British American Tobacco. Nagradzany za skuteczność kampanii reklamowych, m.in. Brązowe Effie 2012 dla kampanii Discovery Networks. Polski host w projekcie 9others.com oraz współorganizator Stratup Grind Warsaw (https://www.startupgrind.pl/). Założyciel beginning | creative collaboration agency (https://beginningagency.com/).

 

*Idea Hub – nowatorskie placówki coworkingowe, które Idea Bank bezpłatnie udostępnia swoim klientom. Powstały z myślą o przedsiębiorcach, którzy nie mają własnego miejsca do pracy i organizowania biznesowych spotkań. To przestrzenie, w których właściciele małych firm mogą wygodnie pracować, poznać się nawzajem, inspirować, a także dzielić wiedzą i doświadczeniami.

W Idea Hubach można znaleźć przestrzeń coworkingową, wyposażoną w urządzenia biurowe (skanery, drukarki, słuchawki, kopiarki, ładowarki i in.) oraz sale konferencyjne objęte systemem rezerwacji. Na gości spragnionych wiedzy czeka świeża prasa i literatura biznesowa. W placówkach jest strefa bezpłatnego Wi-Fi, a na ściennych ekranach transmitowane są wiadomości ze świata ekonomii. Ponadto, goście mogą częstować się pyszną kawą.

Obecnie Huby są dostępne w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu.