Makers Day

Agnieszka Skowrońska & Paulina Trafas

MAN ON THE MOON – HR AGENCY

Agnieszka zdobywała doświadczenie w agencjach rekrutacyjnych Executive Search, doradzając Klientom m.in. z sektorów: FMCG, retail, pharma, e-commerce. Od blisko 9 lat rozpoznaje i wspiera potencjał, który tkwi w ludziach, nieustająco zaintrygowana niepowtarzalnością każdej osoby. Uważa, że ma najbardziej inspirującą pracę na świecie, bo opiera się na odkrywaniu i znajdowaniu talentów poprzez rozmowy, od których nie raz „wszystko się zaczęło”. Potrafi odnaleźć związki pomiędzy zjawiskami, które z pozoru są całkowicie rożne, za co cenią ją Klienci, Kandydaci oraz przyjaciele.

Wierzy, w zdolność kierowania własnym życiem i tą perspektywą lubi dzielić się z innymi.

 

Paulina posiada 12-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych agencjach reklamowych (Saatchi & Saatchi IS, EG+, TBWA), gdzie budowała i rozwijała stabilne i kompetentne zespoły.

Działa odważnie, z uważnością i otwartością, nieustannie rozwijając się w obszarze komunikacji opartej na NVC.

 

Alina Vovk

ADIDAS

Senior GTM Manager w adidas Poland. Odpowiada za wdrozenie innowacyjnych strategii marketingowych do konsumenta lifestylowego na rynkach Europy Srodkowo-Wschodniej.

 

Bartosz Binczewski

IKEA

Digital Marketing Manager w IKEA Polska. Odpowiedzialny za planowanie, optymalizację i zarządzanie projektowe kampaniami digitalowymi na różnych etapach procesu decyzyjnego klienta. Różnorodne doświadczenie w komunikacji i marketingu zdobył pracując wcześniej w Newell Rubbermaid, agencjach interaktywnych oraz Lidl Polska, gdzie jako Digital Marketing Manager kierował zespołem odpowiedzialnym za wielokanałową obecność marki w internecie.

Rafał Ryś

SAATCHI & SAATCHI

 

Rafał ma dwadzieścia lat doświadczenia w branży reklamowej. Pracował m.in. dla Play, Mtv, mBanku, Empiku, IKEA, VOLVO, Pepco, Mercedes-Benz i PeKaO S.A. Kampanie, które współtworzył zdobyły kilkadziesiąt nagród na zagranicznych i polskich konkursach. Między innymi jako jedyny polski Art. Director w jednym roku zdobył lwy w Cannes za dwie różne kampanie.

Michał Desowski

SAATCHI & SAATCHI

 

Absolwent Anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie skończył też studia podyplomowe z Psychologii Zachowań Konsumenckich. Swoją pracę w branży reklamowej zaczął w 2003 roku w agencji Rapp Collins.

Przez ponad 15 lat pracował dla wielu krajowych i międzynarodowych marek w tym: Carrefour, VISA, Toyota, Wedel, T-Mobile, McDonald’s, Amnesty International, Tyskie, Microsoft, PKO Bank Polski, Eurobank, Gazeta Wyborcza, AXA, Fundacja Alivia.

Zdobywca kilkudziesięciu nagród i wyróżnień zarówno za efektywność jak i kreatywność w krajowych i międzynarodowych konkursach (Eurobest, LIA, Effie, Golden Drum i KTR) w tym dwa złote Effie za kampanie dla Carrefour i Fundacji Alivia.

Aleksandra Marciniak

HAVAS SPORTS & ENTERTAINMENT

Obecnie pełni funkcję Head of Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group), odpowiadając za projekty niestandardowe w ramach agencji. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej. Pracę zawodową zaczynała jako dziennikarz sportowy, a następnie ekspert PR w Biurze Prasowym Canal+ i specjalista ds. eventów w Polish Sport Promotion. Od lat związana ze sportem, prowadzi szkolenia z organizacji i promocji imprez sportowych, występuje na licznych konferencjach, zasiada w Kapitule Nagród Sportu i Biznesu DEMES.
Na swoim koncie ma realizację projektów niestandardowych z zakresu PR, marketingu sportowego, eventów czy współpracy z influencerami. Pracowała dla takich klientów, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Kia, Polpharma, Totalizator Sportowy, Michelin, Uniqa, Castrol, Veolia, BGŻ BNP Paribas, Hyundai, Puma, PKO BP, Douglas, Heyah czy Velux.

Konrad Wielgórski

*BESPOKE

Konrad Wielgórski, założyciel i prezes agencji *Bespoke, współwłaściciel agencji reklamowej The Bar. Z eventem jestem związany od dekady. Nim 6 lat temu powstał *Bespoke pracowałem w agencjach eventowych i reklamowych. Poza sportami walki i podróżami, porozmawiasz ze mną o event marketingu, incentive travel i programach wsparcia sprzedaży.

Marcin Olkowicz

SAR

 

Zaangażowany trener z pasją i wiarą w edukację uważną, bliską człowiekowi, odpowiadającą na wyzwania i potrzeby uczestników i branży.

Ma za sobą doświadczenia wielu projektów kierowanych do firm z sektora komunikacji marketingowej, organizacji pozarządowych i społeczności.

 

Specjalizuje się w warsztatach grupowych i sesjach indywidualnych skierowanych na pracę rozwojową, budowanie ścieżki rozwoju zawodowego, wspierających motywację do zmiany, zwiększających zaangażowanie i wiarę we własne możliwości. Od wielu lat pracuje w obszarze uniwersalnych kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych oraz umiejętności autoprezentacyjnych.

 

Absolwent kilku uczelni wyższych (wykształcenie ekonomiczne, psychologiczne i komunikacyjno-marketingowe). Doradca zawodowy, certyfikowany konsultant behawioralny DISCD3, trener biznesu związany z Ośrodkiem Intra, analityk transakcyjny 101AT Certificate. Wykładowca m.in. przedmiotu „Funkcjonowanie rynku usług komunikacji marketingowej” na Collegium Civitas. Prowadzi także zajęcia na School of Form i UKSW.

 

Twórca wielu szkoleń, warsztatów i treningów autorskich. Autor wystąpień poświęconych innowacji i praktyce przekształcania idei w działania w oparciu o inspiracje oraz roli porażki w życiu zawodowym.

Od 2011 roku Chief Knowledge Officer SKM SAR – odpowiadający za tworzenie i rozwój edukacji w stowarzyszeniu (m.in. projekty „Szkoła Strategii Marki”, „Szkoła Marketingu Internetowego”, „The European Advertising Certificate”, „Szkoła Zarządzania Projektami w Komunikacji”, „Innovation Camp”, „MBS by Effie”). Animator Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej (odpowiedzialny za współpracę sektora edukacji, rynku pracy i pracodawców sektora).

Paweł Majewski

ADVALUE

Zarządzanie agencją porównuje do pracy w kuchni renomowanej restauracji. Jest gorąco i się dzieje, praca wre, niejednokrotnie ktoś rzuci mięsem (niestety :)), ale każdy starannie wypełnia swoje zadanie, żeby na salę podano piękne i wartościowe danie, a wszyscy goście za każdym razem byli zadowoleni. Dba o to, żeby Zespół zawsze grał do jednej bramki. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Zarządzanie i Marketing. Własne biuro podróży i praca w marketingu firmy Unilever to miejsca, z których czerpał wiedzę i zdobywał cenne doświadczenie.
Od 12 lat współwłaściciel i dyrektor zarządzający w agencji reklamowej ADVALUE. Lubi adrenalinę. Fascynuje się końmi, i tymi z krwi i kości, i tymi mechanicznymi. Stara się ratować zwierzęta w Fundacji Animal Rescue Polska i wierzy, że komunikacja reklamowa może zmieniać świat na lepszy.

Karolina Orzech

ADVALUE

Profesjonalistka o kreatywnym umyśle z prawdziwą pasją do marketingu i komunikacji, zorientowaną na potrzeby konsumenta.

Pracowała dla wielu Klientów z różnych kategorii. Stara szkoła reklamy bazująca na marketingowym

know-how największych graczy rynku (Unilever, Samsung, Orange, Mondelez). Działa skutecznie w małych jak i dużych zespołach ale stanowczo najlepiej jako samozwańczy a w końcu koronowany lider. Spod jej ręki wyszedł zastęp lubianych przez Kreacje Accountów.

Wierzy, że język jakim posługuje się marka musi  być oparty na głębokim zrozumieniu konsumenta.  Dlatego stratedzy to jej ulubieńcy.

W Advalue odpowiedzialna za AD

 

Prywatnie śpiewa po tequili i oszukuje ile ma lat.

 

Michał Pronobis-Proński

IKEA

Z marketingiem marki IKEA w Polsce związany od 19 lat. Obecnie w roli Communication Leadera. Na co dzień prowadzi zespoły projektowe przygotowujące ogólnopolskie kampanie reklamowe dla marki IKEA. Projekty komunikacyjne, za które do tej pory odpowiadał, były wielokrotnie nagradzane zarówno za wyniki sprzedażowe i wizerunkowe jak i za innowacyjność oraz kreatywne podejście – między innymi Effie, KTR, Golden Arrow, Innovation, Mixx Awards, Golden Drum. Po godzinach biurowych truchta po Warszawie i prowadzi treningi biegowe.

Michał Szczur

MINDSHARE

Digital Activation Manager, Mindshare

Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

 

Anna Rama

MINDSHARE

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie z obszaru online marketingu, które zdobyła pracując zarówno po stornie agencji mediowych jak i marketerów.

Obecnie związana z  Mindshare Polska gdzie objęła stanowisko Audience & Data Strategy Head  i będzie odpowiadać za rozwój tych obszarów dla klientów agencji.

Przez ostatnie dwa lata Rama odpowiedzialna była za digitalowy rozwój marek Unilever oraz zarządzanie zespołem specjalistów z obszarów paid search & social, programmatic oraz ecommerce.

Wcześniej pracowała dla takich klientów jak L’Oréal Paris, Dr. Oetker, Mango, Sage i PSA.

Prywatnie mama dwójki dzieci i pasjonat podróży.

Albert Stęclik

DZIADEK DO ORZECHÓW

Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Współzałożyciel i planner w agencji reklamowej Dziadek do orzechów. Wcześniej planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie liczby pojedynczej, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.

http://dziadekdoorzechow.com/

Daniel Przygoda

Feeders Agency

Daniel Przygoda to Creative Growth Director w Feeders Agency. Jego zadaniem jest rozwój oferty agencji w oparciu o produkt, jakim jest kreatywność. W
reklamie pracuje od ponad 9 lat. Pierwsze kroki stawiał w Agencji Blueberry (obecnie Agencja Warszawa), wcześniej pracował
w K2 Internet oraz w VML. Przed dołączeniem do Feeders kierował działem kreatywnym w Wavemaker Content. Na koncie ma równo 28 nagród. Wprowadzał do Polski magazyn Vouge, oraz stworzył pierwszą w historii kampanię dla „Polski Bezgotówkowej”.

Kuba Ranik

OTO FILM

Managing Director / Executive Producer

Rafał Grobel

Absolwent Zarządzania i Inżynierii Produkcji, większą część zawodowego życia przepracował dla marek FMCG. Pracował w agencji DDB Warszawa gdzie jego klientami były głównie marki piwne – Żywiec, Tyskie, Dębowe Mocne i Pilsner Urquell, ale także Tiger Energy Drink. Po kilku latach w agencji przez kolejne trzy był partnerem w studio brandingowym Super Super gdzie nadzorował szereg projektów dla instytucji publicznych jak Narodowy Bank Polski, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Narodowe czy Miasto Poznań. Flagowym projektem była realizacja identyfikacji wizualnej Szczytu NATO w Warszawie. Pracował także nad nowymi markami i produktami dla Play, Ghelamco czy banku Santander.

Równolegle realizował projekty muzyczne dla marek Red Bull, H&M, Ballantine’s, J&B czy Bushmills. Obecnie specjalizuje się w marketingu muzycznym odpowiadając za produkcję wykonawczą lub komunikację albumów takich artystów jak Dawid Podsiadło, Sokół czy Pezet. Prowadził także dwa labele muzyczne skupiające się na polskiej elektronice – S1 Warsaw oraz MOST wspólnie z Sokołem jako sublabel Prosto.

Swoją działalność doradczą prowadzi pod marką Grobel.co, a na samym początku 2020 roku razem z Sokołem ogłosił rozwój wspólnej marki o kompetencjach kreatywnych i doradczych z ofertą dla artystów i brandów – MOST Creative.

Laureat 30 nagród i juror Klubu Twórców Reklamy.

Radek Miklaszewski

BBDO

Radek Miklaszewski, Business Development Director BBDO WARSZAWA, odpowiada za strategię rozwoju biznesu, pozyskiwanie nowych klientów oraz działania marketingowe agencji. Posiada ponad 20. letnie kompleksowe doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej offline i online. Był odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii rozwoju biznesu i oferty oraz rozwijanie relacji z klientami w polskich i sieciowych agencjach reklamowych, domu mediowym oraz firmie doradczej. Pełnił funkcje zarządcze m.in. w grupie Omnicom (OMD i TBWA), WALK oraz Directors.

Od wielu lat aktywnie zaangażowany w rozwój polskiej branży marketingowej i inicjatywy SAR. Był członkiem zarządu Stowarzyszenia, współorganizuje i wspiera konkursy EFFIE i MEDIA TRENDY (obecnie INNOVATION AD), był także członkiem jury EFFIE w Polsce i EFFIE EUROPE. Ukończył SGGW, SGH i Warszawskie Centrum Dziennikarstwa.

Marcin Dworucha

F25

 

Marcin Dworucha – absolwent krakowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego na kierunku marketing oraz Warszawskiej Szkoły Filmowej. Na początku kariery zawodowej związany z marketingiem sportowym, następnie z warszawskim oddziałem agencji Mccann Erickson (MRM Worldwide). Od 2008 jako managing director, producer & partner w F25 Production House. W tym czasie pracował m.in dla OLX, Allegro, Google, Nike, Orange, Coca-Cola, Canal+. W wolnym czasie piłkarz amatorskiej drużyny FC Zabreszcz występującej w Legia Biznes Cup.

Agata Zeman

24/7Communication

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, College d’ Europe, Szkoły Strategii Marki przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych oraz Digital Institute z siedzibą w Londynie. Pracowała w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Komisji Europejskiej oraz Parlamencie Europejskim w Brukseli, gdzie pełniła funkcję Communication Officer i szlifowała swoje kompetencje w zakresie public affairs. Kolejno współpracowała z agencjami PR w Paryżu oraz Singapurze. Przez krótki czas związana również z redakcją TVN CNBC. Jest konsultantem z 12 –letnim doświadczeniem, z szeroką wiedzą dot. komunikacji zintegrowanej, którą budowała w ostatnich latach dla największych marek w Polsce. Jest autorką kilkunastu kampanii nagrodzonych Sabre Awards,  Magellan Awards, Effi, Złote Spinacze. Jej zespołu dwukrotnie wygrywały YC PR Cannes Lions, sama zasiadała w jury tego konkursu dwukrotnie. Jest  aktywną członkinią grupy roboczej Consumer Practice w organizacji Public Relations Organization International.

Paweł Gala

WAVEMAKER

Od 18 lat związany z branżą reklamową. Zaczynał w domu mediowym MEC. Wkrótce po dołączeniu do zespołu agencji został zaangażowany w działania komórki nowobiznesowej. Od 2006 roku był odpowiedzialny za nowy biznes. W 2008 został członkiem grona zarządzającego agencją, w którym powierzono mu dodatkowo odpowiedzialność za zarządzanie zasobami ludzkimi pod kątem rozwoju i szkoleń oraz PR agencji. Od 2016 brał udział w kształtowaniu polityki nowobiznesowej i rozwoju oferty agencji w regionie Europy Środkowo Wschodniej. Koordynator wielu wygranych przez agencję przetargów w regionie. Aktywnie angażuje się w kształtowanie rynku reklamowego w Polsce. W trakcie swojej kariery był m.in. członkiem KO Media Trendy, jurorem EFFIE, Euro EFFIE, członkiem KO EFFIE, jurorem MixxAwards, wykładowcą Szkoły Strategii Marki przy SKM SAR. Od kwietnia 2019 objął stanowisko prezesa Wavemaker w Polsce.

 

Agnieszka Bacińska

WALK PR

prezes Walk PR

Doradca strategiczny w zakresie budowania wizerunku marek, firm i zarządów organizacji, związana z branżą PR od 15 lat. Specjalizuje się w kompleksowych projektach komunikacyjnych, które integrują z działaniami PR inne obszary marketingowe. Z wykształcenia językoznawca i kulturoznawca. Jurorka konkursów: Cannes Lions, Lisbon Ad Festival, Young Creatives oraz Złote Spinacze. Prezes zarządu Walk PR, członek zarządu Walk Digital. Wiceprezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Dorota Wojtczak

EMLAB

Marketer z 15-letnim stażem, specjalizujący się w branży eventowej i mediowej. Doświadczenie zdobywała po stronie agencji, klienta oraz wydawcy. Obecnie jako Head of B2B zajmuje się obszarem eventów biznesowych w agencji Emlab (Grupa S/F). Poprzednio pracowała m.in. w dziale marketingu B2B w Grupie Onet-RAS Polska, jako project manager programu Impact Academy oraz w Infor Biznes, jako marketing manager dla marek gazetaprawna.pl, dziennik.pl, prawnik.pl, forsal.pl. W ostatnim roku współpracowała m.in. z Grupą OLX, Stock Polska, McKinsey & Company, Showmax, Novartis. Autorka kilku publikacji w mediach branżowych, reprezentuje Emlab w Klubie Agencji Eventowych SAR.

Wojtek Sanecki

 RED BULL

Athletes & Esport Marketing Manager, związany z firmą Red Bull od 10 lat. Buduje lokalne portfolio zawodnicze, nawiązuje biznesowe i partnerskie relacje ze sportowcami. Dzięki wykształceniu w warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego, zapewnia zawodnikom ekspercką współpracę i fachową obsługę z zakresu sponsoringu sportowego. Tworzy wyjątkowe koncepty, niezwykłych projektów jak przelot pod warszawskimi mostami w ramach celebracji Dnia Flagi, czy skok Szymona Godźka nad pędzącym peletonem Tour de Pologne.

Piotr Sztompke

Spacecamp

Jako Digital Director odpowiada za koordynację pracy zespołu Client Service w Spacecamp (Brand New Galaxy), rozwój biznesu oraz bieżące działania agencji z zakresu marketingowej komunikacji w digitalu.

Swoje ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał obejmując stanowiska między innymi w takich agencjach reklamowych, jak Wunderman/Y&R, Saatchi&Saatchi IS.
Jest współautorem projektów docenianych i nagradzanych przez: Effie Awards, Red Dot, iF Design, czy KTR.

W wolnych chwilach podróżnik zafascynowany Afryką Zachodnią oraz DJ i pasjonat muzyki.