Creators Day

Creators Day

Alek Frydrych

180heartbeats + JUNG v. MATT

Edgar Bąk

EDGAR BĄK STUDIO

 

ZEPPY ZEP

STUDIO ZEP

Paweł Jońca

ILUSTRATOR

BEATA ŚLIWIŃSKA

Art Director, Visual Artist & Graphic Designer, Founder BARRAKUZ

Beata Śliwińska - Projektantka wizualna i kreatywna, z wykształcenia inżynier architekt. Mieszka i tworzy w Warszawie. Pracuje w nurcie modyfikacji graficznych i kolażu i na tej technice opiera w większości swoją pracę. Jest autorką projektów związanych z kulturą masową, reklamą jak i projektami niekomercyjnymi. Tworzy i wystawia autorskie obrazy wykonane techniką kolażu analogowego. W dorobku Beaty znajdziemy postprodukcje graficzne sesji modowych, projekty okładek płyt muzycznych, okładek książek, ilustracji, oprawy graficznej wydarzeń kulturalnych, koncertów, a także identyfikacji wizualnych. W projektach stawia na indywidualny, rozpoznawalny styl, wspiera również akcje charytatywne. Przekazuje tajniki swojej pracy i fachu z powodzeniem na wielu warsztatach i wykładach. Współpracowała m.in. z brandami komercyjnymi jak Google Arts & Culture, Adidas Originals, Spotify, Facebook, Netflix, Dr Irena Eris, Volvo Cars, Puma, Tylko, Durex, Puro Hotels, Forbes i in. Projektowała oprawy graficzne dla Teatru Syrena, Festiwalu Filmowego Ale Kino!, Młynów Rothera w Bydgoszczy, i innych placówek twórczych. Współpracowała z Muzeum Polin. Współtworzyła w 2022 roku od strony graficznej polski pawilon EXPO 2020 w Dubaju. Obecnie współpracuje z Muzeum Etnograficznym w Warszawie. Jest autorką okładek płyt muzycznych spod szyldu U Know Me Records, Asfalt Records, Sony Music, Warner Polska, czy ART2, z powodzeniem nagradzanych w konkursach okładkowych takich jak Cover awArts czy Konkurs 30/30. Projekty Beaty pojawiały się na łamach Design Alive, Forbes, Newonce, Zwykłe Życie, Label Magazine, Fathers, KMAG, Lounge Magazine, Pismo czy Zwierciadło, a grafiki zdobią wiele polskich i zagranicznych domów. Jej pracę docenił i wydrukował włoski Vogue, a plakaty były prezentowane w Los Angeles, a także na wystawach w Hamburgu, Bolonii czy Tokio. Wielokrotnie nagradzana w konkursach Polish Graphic Design Award, a także nagrodzona tytułem Projektantki Roku 2021.

MATEUSZ MACHALSKI

Prof. ASP, Projektant Graficzny, Prorektor ds. Promocji ASP w Warszawie

Mateusz Machalski - Prof. ASP, projektant graficzny specjalizujący się w komunikacji wizualnej oraz typografii. Prorektor ds. Promocji ASP w Warszawie.

EDGAR BĄK

Dyrektor artystyczny, Założyciel Edgar Bąk Studio

Edgar Bąk - Zajmuje się projektowaniem tożsamości wizualnych, znaków, opakowań i przestrzeni. Angażuje się w projekty społeczne, jest autorem wydawanych w Polsce i zagranicą książek dla dzieci poruszających tematy równości. Poza działalnością komercyjną projektuje kilimy dla Splot Kilim. Jako dyrektor artystyczny prowadzi zarówno własne studio, jak i współtworzy kierunek kreatywny agencji o11e. Prowadził warsztaty w Japonii, Izraelu, Estonii oraz we Włoszech a w School of Form prowadził kurs projektowania identyfikacji wizualnych. Z Charlotte West przygotował "Projekt: The Polish Journal of Visual Art and Design“, dla wydawnictwa Unit Editions. Wielokrotnie nagradzany: KTR, Łódź Design Festival, STGU oraz Książka Roku.

OLKA OSADZIŃSKA

Art director i Dyrektor kreatywna – Office for Development

Olka Osadzińska | Office for Development Art director i dyrektor kreatywna, odpowiedzialna za strategie kreatywne i komunikację wizualną wielu bestsellerowych projektów – jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich artystek. Na stałe mieszka i pracuje w Berlinie, a lista jej zawodowych zajęć jest równie długa jak lista międzynarodowych klientów – YES, Sephora, SKANSKA, Forbes Women, HTC, Reebok, Jo Malone, Orkla Care czy Puro to tylko kilka z firm, dla których realizowała projekty w ostatnich dwóch dekadach. Absolwentka Wiedzy o Kulturze w Instytucie Kultury Polskiej, od dwudziestu lat działa w obszarach brandingu, kreacji i dyrekcji artystycznej oraz strategii i rozwoju produktu Realizowała kampanie i projekty dla wiodących agencji, magazynów oraz klientów korporacyjnych. Od 2023 roku współtworzy Office for Development zajmujące się strategią kreatywną i komunikacją wizualną dla firm takich jak Biżuteria YES, La Mania czy K1 Next. Współpracowała z najbardziej znanymi polskimi i zagranicznymi markami i instytucjami – w tym m.in. z Muzeum Polin, Instytutem Adama Mickiewicza i dziennikiem Die Welt. W ciągu 15 lat w jej portfolio znalazły się okładki płyt Maryli Rodowicz, okładki książek i magazynów, plakaty filmowe takich hitów jak „Sala Samobójców”, „Hejter” i „Ukryta Gra”. Jako Dyrektor artystyczna odpowiedzialna była za całość komunikacji wizualnej filmu „Sztuka Kochania. Historia Michaliny Wisłockiej” z brawurową rolą Magdaleny Boczarskiej. Jej prace i projekty publikowane były m.in. w Welt Am Sonntag, Commons&Sense, iD, Harper’s Bazaar, Instyle, Glamour, K MAG, Elle, Wysokich Obcasach czy New York Magazine.

PAWEŁ FABJAŃSKI

Twórca Wizualny – SHOOTME

Paweł Fabjański - twórca wizualny reprezentowany przez agencję ShootMe, wspólnie z którą realizuje największe kampanie reklamowe w Polsce oraz tworzy okładki muzyczne topowych polskich artystów - np. Sokół, Taco Hemingway, Quebonafide, O.S.T.R czy Jan Rapowanie. Jego styl to mieszanka fotografii reklamowej, modowej i artystycznej, inspirowanej kinem i kulturą miejską. Laureat wielu nagród, w tym złotych i srebrnych mieczy KTR oraz srebrnego lwa zdobytego na festiwalu reklamy w Cannes. Fabjański jest również wykładowcą w słynnej Szkole Filmowej w Łodzi, gdzie eksploruje nowe trendy w fotografii komercyjnej. Uwielbia nowet technologie i stara się wykorzystywać je w procesie twórczym oraz jako narzędzie edukacyjne.

JACEK WALESIAK

Creative Director – Mamastudio

Jacek Walesiak - Absolwent Wydziału Grafiki na warszawskiej ASP. Artysta wizualny, projektant graficzny. W latach 2011-2022 współtwórca studia kreatywnego UVMW. Zajmuje się projektowaniem graficznym, tworzy – systemy identyfikacji wizualnej, plakaty, znaki graficzne, okładki płyt. Juror w najważniejszych konkursach projektowych w Polsce (PGDAwards, KTR). Prowadzi wykłady, szkolenia oraz prelekcje z zakresu komunikacji wizualnej. Wielokrotnie nagradzany w Polsce (KTR, PGDA, Dobry Wzór) jak i zagranicą (European Design Awards).Absolwent Wydziału Grafiki ASP w Warszawie. Artysta wizualny, projektant graficzny, dyrektor kreatywny. W latach 2011-2022 współtwórca studia UVMW. Od 2022 roku dyrektor kreatywny i partner w Mamastudio. Zajmuje się projektowaniem graficznym, tworzy – systemy identyfikacji wizualnej, plakaty, znaki graficzne, okładki płyt. Juror w najważniejszych konkursach projektowych w Polsce (KTR, PGDAwards). Prowadzi wykłady i prelekcje z zakresu komunikacji wizualnej. Wielokrotnie nagradzany w Polsce (KTR, PGDA, Dobry Wzór) jak i zagranicą (European Design Awards).

WŁODI WŁODARCZYK

Content Creator – 4444.works

Włodi4444 - Od ponad 10 lat w branży kreatywnej (i obok niej). Współpracował przy standardowych i niestandardowych projektach z takimi markami jak Samsung, Wedel, Żabka Jush, Pracuj.pl czy Ikea. Juror KTR i fan zespołu ABBA. Lubi content i ludzi, którzy ten content robią dobrze.

WOJCIECH DAGIEL

Creative Director, CO – Founder LVOV

Wojciech Dagiel – człowiek, który myśli obrazami i dźwiękami. Współtwórca LVOV, butiku kreatywnego działającego tam, gdzie kultura spotyka się ze strategią i komunikacją. Autor See&Say – przeglądu, który od lat wyławia i pokazuje najciekawsze nowe talenty w polskiej kreatywności. Mentor i juror festiwali, od lat zapraszany do oceniania najlepszych projektów, sam wielokrotnie wyróżniany w kraju i za granicą.Obok działań w branży rozwija własny projekt muzyczny Dagiel, w którym buduje filmowe, ambientowe pejzaże dźwiękowe.

PIOTR JAWOROWSKI

Founding Partner and Chief Creative Officer of Ars Thanea

Piotr Jaworowski — znany również jako Peter — jest współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym (Chief Creative Officer) studia Ars Thanea, wiodącego studia Design & Craft z siedzibą w Warszawie, będącego częścią grupy SYZYGY. Od momentu współzałożenia firmy w 2007 roku, Piotr jest siłą napędową jej wizji twórczej, łącząc śmiałe pomysły z mistrzowskim rzemiosłem, by dostarczać ikoniczne projekty wizualne dla jednych z najbardziej wpływowych marek na świecie.

Na przestrzeni lat kierował projektami realizowanymi dla globalnych gigantów, takich jak Nike, Spotify, Chanel, Visa, BMW, HBO, Ubisoft, Nvidia, Disney czy General Electric, budując portfolio równie różnorodne, co prestiżowe.

W 2024 roku jego prace zostały uhonorowane najwyższymi wyróżnieniami branżowymi — zdobyły Grand Prix podczas Cannes Lions oraz London International Awards. W 2025 roku Piotr został uznany za jednego z najczęściej nagradzanych dyrektorów kreatywnych na świecie w rankingu The Drum’s Creative Rankings — co potwierdza jego unikatowe podejście i trwały wpływ na globalną scenę kreatywną.

W Ars Thanea Piotr promuje filozofię opartą na partnerstwie — budując długofalowe relacje z wizjonerami kreatywnymi i pomagając im kształtować niezapomniane dziedzictwa marek. Pod jego kierownictwem studio nieustannie tworzy ikoniczne wizualnie, nagradzane projekty, które przesuwają granice opowiadania historii i rzemiosła.

Jego doskonałość twórcza została doceniona wieloma prestiżowymi nagrodami, w tym Cannes Lions, D&AD, LIA, Clio, Red Dot, One Show, ADC Germany, Promax BDA, Spikes Asia, AdFest oraz The Webby Awards. W 2016 roku otrzymał tytuł „Agency Innovator” przyznawany przez The Internationalist, po wcześniejszym wyróżnieniu w zestawieniach Adweek Top 10 i Top 100 Talent.

Jako ceniony głos w branży, Piotr zasiadał w jury najważniejszych światowych konkursów reklamowych, takich jak Cannes Lions, One Show Young Guns, New York Festivals, Cresta Awards czy Promax BDA. Reprezentuje również Polskę w jury Cannes Lions KTR.

Piotr jest także doświadczonym prelegentem i ambasadorem kreatywności, występował na globalnych konferencjach, takich jak Adobe Create Now, Academy Day Venice, OFFF Barcelona, FITC Amsterdam, Montreal Meets, Visuelt Oslo i wielu innych.

Jest współtwórcą i wieloletnim kuratorem konferencji Cannes Lions Imagination Day, założonej w 2011 roku — sceny, która do dziś gromadzi najjaśniejsze umysły świata kreatywnego, by dzielić się ideami, inspirować innowacje i pobudzać wyobraźnię kolejnych pokoleń.