Creators Day

Filip Bartczak

PAPAYA FILMS

eżyser i scenarzysta, który z pasją podchodzi do każdego projektu. Uwielbia podejmować wyzwania szukając świeżych rozwiązań i inspiracji. Pasjonat fotografii analogowej, którą często przemyca do swoich prac. Na koncie ma wiele filmów kręconych na taśmie. Miłośnik kina i form dokumentalnych, które dają mu inspiracje do tworzenia filmów reklamowych i teledyskowych. Współpracuje z czołowymi artystami polskiej sceny muzycznej, m.in. z Dawidem Podsiadło, Kayah, Bitaminą, Fisz Emade, Pezetem, O.S.T.R czy Otsochodzi. Zrealizował komercyjne projekty dla mBank, ING, Grupa Żywiec, Biedronka czy Tymbark.

Justyna Rosa-Miller

ADVALUE

 

Pracowała dla rosyjskiej mafii, potem dla francuskiego rządu. Za mało miała wrażeń, wiec poszła do reklamy. Teraz zmywa swe grzechy dbając o CSR marek w agencji Advalue. Wyciska z korporacji tyle dobra, na ile pozwalają budżety.

Nie znajdziesz jej na SM, wciąż się ukrywa.

 

Od 2006 roku tworzyła reklamy między innymi dla (alfabetycznie – żeby nie było): Atrium – Centra Handlowe / Colian / Danone / Empik / Gettin Bank / Krosno /  MasMix / Nestle / Neste / Orange / PGNiG S.A. / PZU / Simens / Tymbark / Wirtualna Polska / Wódka Żołądkowa / Żywiec Zdrój /

 

Juan Molina Coloma

ADVALUE

 

Spanish copywriter who moved to Poland 5 years ago.

 

Cannes Young Creatives winner, he has worked for Netflix, Amnesty International, 4F, OBI and Allegro among others.

 

His recipe to survive as non-native copywriter in Poland?

To bring more ideas to the table than the rest.

 

As his main passion, he takes advertising really seriously, as well as its repercussion in society.

 

Photographer and cinema freak, believes in the power of ideas to change for good.

Radosław Świerczyński

ADVALUE

 

Creative Group Head/Senior Graphic Designer

Od 6 lat związany z agencją reklamową Advalue gdzie pełni funkcję Creative Group Head/Senior Graphic Designer. Projektuje, koordynuje i zarządza zespołem designerów. Jest odpowiedzialny za kreacje kampanii reklamowych, opakowań i identyfikacji wizualnych min dla Lipton, Carte d’Or, Kozel, Pilsner Urquell, Belvita, Oreo, Pizza Hut, Mola, Lisner, Wittchen, Fuji Film, Dr Irena Eris, Sephora, Wella, Makro, Gutek Film i wielu innych.

Na co dzień pasjonat muzyki, podróży i dobrej kuchni. Uwielbia się śmiać.

Adam Badowski

CD PROJEKT RED

Head of Studio, CD PROJEKT RED

Karierę zawodową rozpoczął w 1995 roku jako projektant i rysownik dla agencji Kolski and Partners Film & Advertising, zajmując się głównie tworzeniem storyboardów do spotów i reklam telewizyjnych i jako wolny strzelec grafiki reklamowej i wideoklipów. Ze studiem CD PROJEKT RED związany jest od momentu jego powstania w 2002 roku. Jako grafik 3D i animator współtworzył pierwszy łódzki zespół pracujący nad projektem „Wiedźmin”. Jest współodpowiedzialny za koncepcję i wizję artystyczną gier „Wiedźmin” i „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów”. Będąc szefem studia CD PROJEKT RED koordynował produkcję gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” wraz z dodatkami: „Serca z Kamienia” oraz „Krew i Wino”, a obecnie gier „GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana” oraz „Cyberpunk 2077”.

www.cdprojektred.com

Mikołaj Jaźwiecki

I LIKE PHOTO

Właściciel & Producent Kreatywny agencji I LIKE PHOTO specjalizującej się w produkcji sesji zdjęciowych i filmów reklamowych w branży fashion i beauty.

Producent sesji zdjęciowych dla wielu zagranicznych edycji magazynów Vogue, Harper’s Bazaar czy ELLE i realizujący kampanie dla największych światowych marek między innymi Valentino, Zalando czy L’Oreal.

Laureat nagród KTR w kategoriach fotografia i film.

Łukasz Szczybelski

Feeders Agency

Łukasz Szczybelski to współzałożyciel i dyrektor kreatywny Feeders Agency, której misją jest karmić feed odbiorców dobrymi treściami. Ponad 10 lat doświadczenia w branży i 45 nagród (polskich i zagranicznych) na koncie. Wcześniej kierował kreacją w agencji Cut The Mustard oraz w VML. Jako senior copywriter w K2 Internet tworzył jedne z bardziej znanych polskich kampanii dla VW, PZU i Metafenu.
Łukasz wierzy, że umiejętne łączenie twórczych ludzi z różnych obszarów (artystów, designerów, muzyków, filmowców, etc) daje marce unikalną szansę, żeby stworzyć piękny i wyróżnialny content dla konsumentów. Taki, który w sposób organiczny będzie się rozchodził, bo będzie dla ludzi autentycznie interesujący.

Kuba Sagan

Feeders Agency

Kuba Sagan to współzałożyciel i dyrektor kreatywny Feeders Agency, której misją jest karmić feed odbiorców dobrymi treściami. Członek Zarządu Klubu Twórców Reklamy, dwukrotny zwycięzca Cannes Young Creatives, juror polskich i zagranicznych festiwali, zdobywca ponad 40-tu nagród branżowych tj. Effie, KTR, Golden Drum. Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in. dla Nike, Netflix, IKEA, Disney, Marvel, BNP Paribas. Wierzy w to, że reklama jest częścią branży rozrywkowej, dlatego też powinna bawić, wzruszać lub edukować w ciekawy dla odbiorcy sposób.

Gosia Rygalik

STUDIO RYGALIK

Projektantka, działająca również w obszarach edukacji oraz kultury. Ukończyła Wydział Wzornictwa na ASP w Warszawie. Studiowała także w Danmarks Designskole. Pierwsze projektowe doświadczenia zawodowe zdobywała w Kopenhadze. Podczas studiów na ASP była członkiem platformy PG13, grupy studentów realizującej szerokie spektrum projektów, biorącej udział w licznych wystawach, konkursach i warsztatach projektowych. Podczas studiów magisterskich Gosia skoncentrowała się na food designie, a związek między jedzeniem a projektowaniem stanowi istotny temat jej poszukiwań oraz zawodowej praktyki. W 2009 roku dołączyła do zespołu Studio Rygalik, a w 2012 została w Studio partnerem. Prowadzi autorski program nauczania 3D Design w Akademeia High School. Współtwórczyni kreatywnego kampusu Sobole, a także prezeska fundacji Sobole zajmującej się designem i kulturą.

Kamil Redestowicz

BBDO Warszawa

Urodzony w Radomiu w latach 80 i wychowany przez kasety vhs zawsze marzył, by pracować w wypożyczalni filmów. Niestety, w dniu w którym nie został zatrudniony w Beverly Hills Video, znalazł ofertę pracy w małej warszawskiej agencji reklamowej.

11 lat później, w 2016 roku Kamil objął stanowisko dyrektora kreatywnego BBDO Warszawa. W BBDO Kamil odpowiadał między innymi za koncepcję kampanii Młodzi Bogowie, która otrzymała 7 nagród KTR, złote Effie i złote Effie w kategorii Long Term.

Inne często nagradzane prace z ostatnich lat to m.in: „Rower Robsona” dla KCBRD, nagrodzony złotą nagrodą Innovation, dwoma nagrodami KTR i 6 wyróżnieniami na międzynarodowych festiwalach filmów krótkometrażowych, „Ciemność” dla LOCA BIKES nagrodzona dwoma złotymi nagrodami na festiwalu Golden Drum w Portoroż, „Cicha Noc” nagrodzona dwoma złotymi nagrodami na festiwalu INNOVATION, czy film „Mountain Rescue” dla GOPR, który zdobył kilka nagród KTR i był prezentowany przez Shots.

W czasie kiedy Kamil jest szefem kreacji, BBDO zostało wyróżnione tytułami PRZEMIANA ROKU i WYNIK ROKU magazynu Press, a ostatnio zajęło drugie miejsce w rankingu najbardziej innowacyjnych agencji w konkursie INNOVATION.

Poza reklamami współtworzy dwa startupy:
Żyrafy Wchodzą do Szafy – ekologiczna wyprzedaż ciuchów od bloggerek
Cothinking- warsztaty współkreatywności.

Piotr Chrobot

LIFE ON MARS

Executive Creative Director w Life on Mars (BNG).
Poprzednio kierownik kreacji w Wunderman Dubai i Saatchi IS. Gawędziarz z zamiłowania, animator bannerów z zawodu, z niepełnego wykształcenia – filolog klasyczny.
Twórca autorskiej metody „SINGLE TWIST”.
Zdobywca złotego naszyjnika w Cannes i weteran Young Creatives. Od 2002 zajmuje się komunikacją i reklamą.

Kacper Sawicki

PAPAYA FILMS

Producent reklamowy i filmowy. Założyciel i Partner Zarządzający domu produkcyjnego Papaya Films z biurami w Warszawie, Londynie i Nowym Jorku. Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera w Łodzi. Doświadczenie zawodowe zdobywał w MTV Networks Europe oraz produkując dla CBS, BBC i agencji Reuters. W 2006 r. założył studio produkcyjne Papaya Films, zajmujące się produkcją reklam i branded content’u, a także tworzeniem autorskich treści filmowych. Papaya zrealizowała dotychczas ponad 1800 kampanii w 42 krajach i została wyróżniona 77 nagrodami, m.in. tytułem Domu Produkcyjnego KTR 2012, 2016, 2017, 2018 oraz 2019, Grand Prix, Titanium, Złotem, Srebrem i Brązem na Cannes Lions Festival oraz prestiżową SHOTS Award. Inicjator i szef najbardziej uznanego konkursu dla młodych twórców filmowych – Papaya Young Directors. Aktywnie wspiera rozwój reżyserów i sztuki wizualnej. Od 2013 roku Papaya Films reprezentuje zróżnicowany roster polskich i zagranicznych filmowców w Europie, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. W 2016 rozwinął platformę dla autorskich treści filmowych – Papaya Films Original Series,. Co roku w ramach cyklu, najciekawsi niezależni twórcy ze wszystkich zakątków świata realizują filmy krótkometrażowe, opowiadając wartościowe historie będące cennym wkładem w dyskusję społeczną, kulturalną i artystyczną. Pasjonat kreatywności i uczenia się od najlepszych. Autor inicjatywy „Kreatywne Piątki”, a ostatnio także Papaya Films Sessions. Wydawca portalu filmowego Papaya.Rocks.

Alicja Kępa

SHOWROOM

Alicja Kępa – odpowiedzialna za relacje z markami i skalowanie ich sprzedaży na platformie SHOWROOM.PL. Na co dzień zajmuje się analizą danych i dostosowywaniem oferty produktowej do wymogów branży e-commerce, a także online visual merchandisingiem. Wcześniej odpowiedzialna za sprzedaż B2B oraz wprowadzanie marek zagranicznych na platformę SHOWROOM. Doświadczenie z zakresu wholesale zdobywała pracując w Kopenhadze z markami takimi jak Frame, Little Liffner czy Totême. Współzałożycielka Such Agency, w której organizowała pop-up shopy dla marek skupionych wokół idei odpowiedzialnej mody.

Filip Berendt

DDB Warszawa

HFilip Berendt – artysta sztuk wizualnych, absolwent Royal College of Art w Londynie. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Łączy fotografię z malarstwem i rzeźbą, badając czysto formalne właściwości tego medium, poprzez interakcję, performance i instalacje rzeźbiarskie. Twórczość Berendta prezentowana była m.in. na festiwalach: Paris Photo, Photo London, Art Rotterdam, Les Rencontres d’Arles, Miesiącu Fotografii w Krakowie czy Liste Art Basel. Wystawiał swoje prace w takich galeriach jak Gulbenkian Gallery (RCA Londyn), Galerie im Saalbau (Berlin) L’etranger Gallery (Londyn) Publikował na łamach British Journal of Photography (UK), Foam Magazine (NL), Lens Culture (NL) Szum Magazine (PL), Piktogram Magazine (PL), Yvi Magazine (CH).
Ważniejsze publikacje: The Decisive Moment, New Phenomena in Polish Photography, More Formality (Labirynt Gallery) Escape from the Liberty Cinema, Berlin 2017.

Jednocześnie jest Dyrektorem kreatywnym działu Design & Content w DDB Warszawa. Wielokrotnie wyróżniony i nagradzany na festiwalach reklamowych Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, KTR, Lovie Awards, Best of Facebook Award czy Euro Effie Award. Brał udział w obradach jury KTR w latach 2008, 2009, 2014, 2015, 2016, 2017.

Cezary Albiński

PLATIGE IMAGE

Od 15 lat związany z rynkiem reklamowym i filmowym.

Główna specjalizacja to VFX Supervisor.

Nadzorował około 300 projektów reklamowych w Polsce i za granicą.

Obecnie Head of CG działu reklamy i seriali animowanych w Platige Image.

Kilkukrotnie wyróżniony na festiwalach takich, jak: Golden Drum, KTR, czy Social ART

Jarosław Kita

LUNAPARK

VFX Supervisor i reżyser animacji. Od ponad dekady związany na wyłączność z Lunapark Motion Arts Collective. Jego ogromne doświadczenie i fascynacja światem filmu powodują, że płynnie porusza się w świecie filmowych środków wyrazu. Pracował dla największych światowych marek tworząc inspirujące i angażujące animacje.

Jacek Poremba

Urodzony w 1966 roku w Łodzi. Specjalizuje się w portretach, modzie i fotografii reklamowej. Współpracuje z największymi polskimi magazynami i agencjami reklamowymi.  W 2001 roku podczas wyprawy do Sudanu rozpoczął autorski cykl fotografii dokumentujący fantastyczne miejsca i spotkania ze wspaniałymi ludźmi, uzupełniając ten materiał podczas kolejnych wizyt w tym kraju. Od 2011 jego kolejną miłością stała się Sycylia. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i sile wewnętrznego spokoju uznany jest za fotografa realizującego najbardziej wymagające zadania, wymuszające działanie pod presją czasu oraz w ekstremalnych warunkach technicznych i duchowych. Wielokrotnie powtarza, że zdjęcia są efektem inspiracji i pracy umysłu fotografa, a aparat to tylko mniej lub bardziej skomplikowane narzędzie pracy. W czasach łatwej dostępności medium, jakim jest fotografia, zdarza nam się o tym zapominać i nie szanować kolejnych naciśnięć spustu migawki.

Paweł Kubara

Comforty

Adam Chyliński

TOFU STUDIO

Współzałożyciel TOFU studio, w którym pełni funkcję dyrektora kreatywnego, jednocześnie zajmuje się projektowaniem oraz produkcjami filmowymi. Absolwent malarstwa na Gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Zespół TOFU studio pod artystycznym kierownictwem Adama zdobył wiele nagród między innymi najważniejsze nagrody w dziedzinie projektowania Red Dot Design Awards w 2017 oraz 2019 roku, a także KTR (Polska), HOW international design awards (USA), IDA awards (USA), Creativity Awards (USA), Hong Kong Design Award oraz European Design Awards, najważniejszej europejskiej nagrody w dziedzinie projektowania graficznego.

Sebastian Pańczyk

DOBRO

Reżyser, ilustrator, designer. Absolwent wydziału rzeźby na wrocławskiej ASP. Wyreżyserował serię „Kórt i Albin” emitowaną w MTV i wyprodukowany przez Canal+ „Niezły kanał”, który otrzymał złoto na festiwalu PromaxBDA i ADC*E oraz został wyróżniony na Festiwalu Animago. Jest twórcą wielokrotnie nagradzanych teledysków do piosenek duetu Fisz Emade, zespołu Voo Voo, SYNY i Dawida Podsiadło. W ostatnich latach wyreżyserował kilkadziesiąt reklam promujących międzynarodowe i krajowe marki, między innymi M&M’s, IKEA, TESCO, ORANGE, CANAL+, ŻUBR, TP, MILLENNIUM BANK, ING, HEYAH, NETIA, TIGER, NC+, 36,6, PLUS, Carrefour, IKEA, McDonald’s.
Jego narracje aktorskie z chirurgiczną dokładnością oddają wszelkie zamierzone niuanse emocji bohaterów. Prezycyjnie dodana dawka celnego humoru stanowi każdorazowo wielką wartość dodaną. Każdy spot Sebastiana to indywidualny charakter i klimat.
Zdobywca licznych nagród na konkursach w Polsce ( KTR, Kreatura ) i za granicą, juror konkursów reklamowych. Jest autorem najbardziej znanych w Polsce postaci reklamowych brand hero, ekspertem od character animation.
Współzałożyciel i dyrektor kreatywny studia Dobro.

Barrakuz

Beata Śliwińska – ‚Barrakuz’.

Multidyscyplinarna projektantka, visual designer i ilustratorka. Z wykształcenia architekt krajobrazu.

Mieszka i tworzy w Warszawie. Jest fanką modyfikacji graficznych i kolażu i na tych technikach opiera głównie swój styl pracy. Jest autorką postprodukcji graficznej sesji edytorialowych i modowych, okładek płyt muzycznych, okładek książek, ilustracji, oprawy graficznej wydarzeń kulturalnych, koncertów, a także identyfikacji wizualnych. Projektuje kampanie reklamowe i projekty artystyczne. Wykłada i prowadzi warsztaty graficzne. Techniki, z których najczęściej korzysta to kolaż digitalowy, collage 3D, scenografie 2D, ale bazuje także na projektach analogowych i tworzeniu odręcznych obrazków. Łączenie technik analogowych i digitalizacja takich projektów to najsilniejszy element stylu Beaty.

Maria Gajewska

Studiowala fotografie, historie sztuki, ukonczyla kurs fashion forcasting w Central St.Martins .

Pracowala na stanowisku Head fo Digital Communication w grupie CCC kierowala zespolem odpowiedzialnym za dzialania w obszasze social media, influencer marketing, laczyla komunikacje e,commerce, crm i social media dla marek CCC i Gino Rossi.

Przez ostatnie lata była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media (Publicis Media/LiqudThread/Next Agency). W ramach grupy Publicis blisko współpracowała z agencją Saatchi&Saatchi oraz domami  mediowymi grupy. W przeszłości jako senior art director zwiazana byla z agencjami DDB oraz Havas Poland. Prace jej i jej zespołu były wielokrotnie nagradzane na festiwalach w Polsce i za granicą (KTR, Innovation,  Golden Drum, Mixx Awards, Kampania Społeczna Roku, Effie Awards). W tym roku była przewodniczącym jury w kategorii fotografia w konkursie kreatywnym KTR.

Łukasz Słotwiński

BNA

Projektant i reżyser. W branży od 2003 roku. Juror konkursów kreatywnych w kraju i za granicą. W latach 2011- 2018 dyrektor artystyczny Canal+ Polska, gdzie odpowiadał za kulturę wizualną kilkunastu marek własnych oraz marki parasolowej nc+. Prowadził gościnne wykłady na ASP w Łodzi, Katowicach i Warszawie oraz na PJWSTK z zakresu swojej metody twórczej. Członek Zarządu Polskiego Klubu Brandingu.

Laureat 20 nagród KTR Design, (m. in. Złota za rebranding Heyah oraz za czołówkę serialu Belfer) oraz 2 Złotych PromaxBDA (w tym za najlepszy w Europie branding kanału dla Minimini+).

Reżyser i pomysłodawca przełomowych identyfikacji antenowych, czołówek i dokumentów między innymi dla kuchni+ czy Canal+ 4K. Prekursor broadcast designu w Polsce. Pracował dla takich marek jak T-Mobile, Heyah, Intelligo, Danone, PBP Bank, Fortis Bank, TNT Express. Projektant i współautor kampanii promującej Polskę w kilkunastu krajach Europy Chopin // Polska / The Course.

Julia Mirny

Ilustratorka, graficzka, art. director. Absolwentka Wydziału Grafiki warszawskiej ASP. Tworzy ilustracje, animacje, plakaty festiwalowe i filmowe, okładki płyt muzycznych. Od 2015 r. współpracuje z TVP Kulturą i jest odpowiedzialna za dwie ostatnie oprawy wizualne stacji. Jej ilustracje promowały ogólnopolską kampanię launchującą magazyn Vogue Polska. Autorka corocznej identyfikacji graficznej pikniku literackiego Biblioteki Narodowej „Imieniny Jana Kochanowskiego”. Zdobyła wiele nagród za ilustracje i oprawy graficzne (4 srebrne miecze w konkursie KTR 2014 i 2016 w kategorii Ilustracja i Film oraz główną nagrodę Projekt Roku 2013 STGU za ilustracje. Współpracowała ze Smoczyńską przy dwóch filmach „Córki Dancingu” i „Fuga”. Dodatkowo tworzyła dla klientów takich jak: Stołeczna Estrada, Łódzka Szkoła Filmowa, Instytut Adama Mickiewicza, Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych (WFDiF), Stowarzyszenie Filmowców Polskich, Stary Teatr w Krakowie, Teatr Wielki – Opera Narodowa, Muzeum Etnograficzne w Warszawie, Muzeum Historii Żydów Polskich, Warner Music Poland, oraz dla magazynów: Kukbuk, Przekrój, Kikimora, Machina. Była art. director w Change Integrated i Isobar Poland.

Dawid Ryski

Born in 1982. Landscape architect by profession. Lives and works in Pulawy. Author of numerous newspaper illustrations (Computer World, Health Leaders Media, L’ Optimum, American Lawyer Magazine, Esquire) and many concert posters. Creator of album covers and graphic designs for apparel companies. Drummer of a Hidden World and The Feral trees. Co-founder of a startup Pinata Unique.

Maja Ganszyniec

STUDIO GANSZYNIEC

Maja is a designer with a comprehensive approach to the design process. Her extensive experience range from product and furniture, to brand design, consulting and design strategy. Over the last ten years she has been working across Europe on projects for leading brands such as: IKEA, Leroy Merlin, Amica, Mothercare, Orange, Dupont, Camper, Comforty, PayPass, Touchideas, Bellamy, and others. Her works had been shown on recognised exhibitions in Milan, Amsterdam, Berlin, London, and published by Domus, Icon, Abitare, and Wallpaper.

The Kissinger Twins

Reżyserzy i artyści działający na styku narracji i technologii. Autorzy pierwszego polskiego wideoklipu interaktywnego „Smolik Attitude” oraz filmu interaktywnego “Sufferosa” (2010) z udziałem m.innymi Beaty Tyszkiewicz, Ewy Szykulskiej i Ryszarda Ronczewskiego. Finaliści SXSW oraz zdobywca The Webby Awards za projekt interaktywny „The Trip”. Działalność artystyczną i edukacyjną łączą z pracą komercyjną, realizując immersyjne i filmowe projekty m.innymi dla Samsunga, Hondy, Channel4 oraz Expedii. Ich prace prezentowane były na ponad 50 festiwalach na świecie, m.innymi onedotzero, Reykjavik IFF, Vancouver IFF, WRO, YouTube Day Singapore, a retrospektywa “Cinematic Labyrinths” w Institute of Contemporary Arts w Londynie oraz NYU Tisch School of The Arts. Obecnie pracują nad Instagramową serią filmową @Sufferosa oraz debiutancką narracyjną grą video.

www.kissingertwins.com

Gosia Nierodzińska

FACEBOOK

Gosia Nierodzińska, urodzona w 1985 w Łomży, mieszka i pracuje w Warszawie. Absolwentka Central Saint Martins College w Londonie, Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, Gender Studies w Polskiej Akademii Nauk i Creative Coding na SWPS. Interesuje ją użycie technologii do budowania społeczności. Jest laureatką wielu nagród, między innymi: European Design Awards, Cannes Lions, Eurobest, KTR.  Pracuje jako Creative Strategist w Facebook’u.

Mateusz Machalski

STGU

Dyrektor artystyczny magazynu „Newonce” i „Warsawholic”. Autor ponad 30 rodzin pism pisma, licznych krojów korporacyjnych, multiskryptowych i ponad 100 identyfikacji wizualnych firm, instytucji oraz wydarzeń.

Maciej Zasada

UNIT9

Maciej is a Founding Partner and CEO at Le Polish Bureau – a UNIT9 Company, a Technical Director at UNIT9, a TEDx speaker and a jury member at FWA.

Piotr Stolarski

PSTO Design

Industrial / Product designer dedicated to finding simple, elegant and meaningful solutions to complex problems. Experienced in a broad variety of design fields ranging from consumer products, furniture and small architecture to visual communication, graphic design and branding.

Master of Arts in Industrial Design at Academy of Fine Arts in Warsaw. During studies started own design practice and since then worked for diverse clients and collaborated with numerous design companies.

Moved to Japan for 4 years between 2013 and 2017 to work at Yamaha Design Laboratory as a Senior Designer responsible for industrial product design of musical instruments and audio equipment, physical and virtual user interfaces, graphic design and packaging.

Currently based in Warsaw, Poland

Staszek Trzciński

STX MUSIC SOLUTIONS

Stanisław Trzciński – kulturoznawca, doktorant Uniwersytetu SWPS, menedżer kultury, promotor koncertowy, dziennikarz muzyczny, prezes zarządu agencji marketingu muzycznego STX Music Solutions https://www.stxmusic.pl/, współwłaściciel agencji eventowej STX Jamboree, wieloletni dyrektor artystyczny i repertuarowy Universal Music Polska oraz PolyGram Polska,

wykładowca Collegium Civitas i Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Więcej > https://www.stxmusic.pl/pl/stanislaw-trzcinski

 

Monika Kubatek

HART WARSAW

Założycielka HART Warsaw – pierwszego niezależnego impresariatu tworzonego z myślą o młodych twórcach, skupiającego reżyserów, operatorów i fotografów. Obecnie współwłaścicielka HART&VIEWFINDER. Reprezentuje twórców w Polsce i za granicą.

Wcześniej szef produkcji i producent w sieciowych agencjach m.in. JWT, DDB, GREY oraz domach produkcyjnych, Production Manager trzech kanałów muzycznych MTV/Viva/Vh1.

Producent pierwszych MTV Unplugged Kayah oraz HEY. Projektant mody MSKPiU. Mgr Organizacji Produkcji Telewizyjnej i Filmowej na Wydział Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego

Hanna Rydlewska

VOGUE POLSKA

Hanna Rydlewska – dyrektor działu digital i szefowa działu reportażu „Vogue Polska”, a także prezes wydawnictwa książkowego Osnova. Wcześniej była szefową newsroomu i zastępcą dyrektor serwisów informacyjnych Gazeta.pl, pełniła też funkcję redaktor naczelnej Weekend.gazeta.pl, wicenaczelnej „Przekroju” oraz serwisu NaTemat.pl, przez kilka lat kierowała magazynem „Exklusiv”. Jest autorką książki „Po prostu przyjaźń” i współautorką „Slow Sex. Uwolnij miłość”. W radiu Chilli ZET prowadziła autorską audycję „Hani Bal”. Razem z Marcinem Różycem organizowała warsztaty Fashion Writing w ramach Art & Fashion Festival. Brała udział w kilku wystawach, np. w BWA w Tarnowie.

Ola Niepsuj

Ola Niepsuj jest ilustratorką i graficzką. Mieszka i pracuje w Warszawie. Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Studiowała też w Portugalii – w Escola Superior de Artes e Design de Matosinhos oraz Faculdade de Belas Artes da Universidade do Porto.

Niepsuj projektuje plakaty, identyfikacje wizualne oraz infografiki. Łącząc tradycyjne techniki, takie jak ołówek, tusz czy malarstwo z rysunkiem cyfrowym, tworzy eklektyczne kolaże. Jej przewrotny, dowcipny styl znalazł wielu zwolenników. Ilustrując, zręcznie komentuje rzeczywistość w polskich i zagranicznych magazynach i książkach. Jest autorką identyfikacji wizualnych dla szwajcarskiego festiwalu literackiego Babel, nowojorskiego festiwalu teatralnego Unergroundzero i współautorką portugalskiego Guimarães Jazz Festival, projektowała dla marek takich jak Nike, Converse, HBO, Braun, Apple Polska.

Prace Oli Niepsuj zdobyły srebrny medal Society od Illustrators NYC w 2017 roku, trzykrotnie wyróżniono je w prestiżowym roczniku American Illustration i dwukrotnie nagrodzono złotem w konkursie Klubu Twórców Reklamy. Jej twórczość zdobyła uznanie naponad 100 wystawach w Polsce i zagranicą m.in w Japonii, Francji, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Korei Południowej, Portugalii, Belgii, Boliwii, Stanach Zjednoczonych, we Włoszech i na Kubie.

www.olaniepsuj.com

Magda Wunsche i Aga Samsel

WUNSCHE & SAMSEL

Magda i Aga to duet kreatywny.

Specjalizują się w fotografii portretowej i modowej.

Bliski im jest też świat sztuki, tańca i filmu, co przekłada się na ich charakterystyczny język wizualny oraz kreatywne koncepcje.

Wykorzystują go we współpracy z różnymi polskimi i międzynarodowymi tytułami w artystycznych projektach fotograficznych, oraz przy tworzeniu filmów i kampanii reklamowych.

Paweł Krzemiński

TELEVISOR

Joanna Domańska

PRZEKRÓJ

Dyrektor artystyczna „Przekroju”

www.przekroj.pl

Olka Kaźmierczak

Olka Kaźmierczak – strateżka, przedsiębiorczyni, autorka metody Strategia Osobista i bloga olkakazmierczak.com.

W 5 lat założyła dwie firmy, akademię biznesu mody Fashion PR Talks i kolektyw strategiczny POP UP GRUPA, przeszkoliła z budowania marki ponad 1000 specjalistów z całego kraju i była pierwszym krytykiem literackim z gościnnym wykładem o komunikacji mody na SGH i SWPS.

Zawodowo maczała palce w rozwoju takich firm jak Bohoboco, L37, Tova czy Abriga budując marki i kampanie doceniane przez redaktorów najważniejszych polskich magazynów mody. W 2019 r. jedna z tych historii, kampania o chodzeniu dla marki obuwia L37 zgarnęła srebro Klubu Twórców Reklamy.

 

Szymon Pepliński

Szymon is a seasoned technologist, creative and designer with 20+ years of experience, leading digital transformation for Fortune 500 companies around the world. Having worked for some of the top advertising agencies worldwide, he’ve created award-winning campaigns, powerful marketing strategies and new-business winning products. He’s one of the founding members of cloud ecosystem for Independent Hotels, helping to establish and grow business in Sub-Saharan Africa. Szymon is sharing experience and knowledge by teaching at academic institutions such as the Creative Coding Postgraduate Studies at the School of Form Design Faculty, SWPS University of Social Sciences and Humanities. He’s focusing now on exploring robotics and artificial intelligence from a scientific, cultural, social, psychological, and even philosophical perspective.

Ola Osadzińska

Illustratorka, art director i dyrektor kreatywna – jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich artystek. Na stałe mieszka i pracuje w Berlinie, a lista jej zawodowych zajęć jest równie długa jak lista międzynarodowych klientów.

 

Współpracowała z najbardziej znanymi polskimi i zagranicznymi markami i instytucjami – w tym m.in. z Muzeum Polin, Instytutem Adama Mickiewicza i dziennikiem Die Welt. W ciągu 15 lat w jej portfolio znalazły się okładki płyt, książek i magazynów, w tym pierwsza, i jak dotąd jedyna, ilustrowana okładka w historii magazynu Elle. Zaprojektowała również okładkę ostatniej płyty Maryli Rodowicz.

Jako Art Director odpowiedzialna była za całość komunikacji wizualnej filmu „Sztuka Kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”, z brawurową rolą Magdaleny Boczarskiej.

 

Na co dzień tworzy dla marek takich jak Reebok, Nike, Mercedes Benz, Samsung, HTC, Jo Malone, Max Factor czy Hugo Boss.

Dla Reeboka zaprojektowała trzy limitowane serie butów, dostępnych w sprzedaży na całym świecie. Dla Costa Coffee i HTC stworzyła serię wielkoformatowych murali, a dla jednego z najbardziej prestiżowych japońskich domów handlowych Hankyu Mode projekty witryn i portrety japońskich It-Girls prezentujących najnowsze kolekcje.

 

Jej prace publikowane były m.in. w Commons&Sense, iD, Harper’s Bazaar, Instyle, Glamour, K MAG, Elle czy New York Magazine – w prasie kobiecej równie często opowiada o edukacji estetycznej, życiowej filozofii, książkach i Berlinie.

 

Oprócz projektowania, tworzy również strategie kreatywne, pracuje jako konsultant dla marek i instytucji i coraz częściej porzuca modę, muzykę i lifestyle’owe projekty by współpracować z biznesem – współpracowała dla Kulczyk Investments i KSP, ale to 2018 przyniósł największy do tej pory projekt z tej kategorii – dla szwedzkiego giganta nieruchomości Skanska zaprojektowała murale i zdobienia ścian ponad 23 przestrzeni i sal konferencyjnych nowej siedziby firmy – Warsaw Spark.

 

Pełna lista klientów, wystaw i projektów:

www.aleosa.com / www.facebook.com/OlkaOsadzinska / www.instagram.com/aleosa @aleosa

Piotr Jaworowski

SYZYGY/ ARS THANEA

Od 2016 roku CEO i Executive Creative Director warszawskiego oddziału agencji SYZYGY. Jeden z założycieli Ars Thanea (Warszawa i Nowy Jork). Od początku istnienia obu firm dowodzi działem kreacji. Tworzył prace na potrzeby globalnych kampanii dla marek takich jak Facebook, Nike, Chanel, Mazda, Hyundai, KitKat, LinkedIn, Coca-Cola, Lenovo, Discovery, HBO, Ubisoft, Disney, General Electric, Smirnoff i Tesco. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt nagród, wyróżnień, w tym Cannes Lions, PromaxBDA, Spikes Asia, One Show, AdFest, The Webby Awards, World Luxury Award, DMMA Online-Star, KTR, czy the FWA.

Juror międzynarodowych konkursów, w tym Cannes Lions 2017 – kategoria Digital Craft, New York Festivals, Cresta Awards, PromaxBDA, Media Trends, KTR. Jako inspirujący mówca brał udział w konferencjach Adobe Create Now, Academy Day #4 Venice, Montreal Meets 2, OFFF On Tour Pescara, FITC Amsterdam, OFFF Barcelona i Visuelt Oslo. Jest także jednym z pomysłodawców oraz kuratorem konferencji Cannes Lions Imagination Day. Wielokrotny członek grona ekspertów See&Say, zawsze chętnie dzielący się swoją rozległą wiedzą i ponaddziesięcioletnim doświadczeniem w dziedzinie animacji, projektowania i ilustracji.

Znalazł się na liście TOP 10 i TOP 100 Talent przygotowanej przez Adweek, a w 2016 roku na liście Agency Innovators przygotowanej przez The Internationalist.

Katarzyna Kryst

KAS KRYST

Absolwentka Projektowania Ubioru w MSKPU w Warszawie. Laureatka wielu nagród za najlepsze kolekcje i kampanie zdjęciowe, m.in. KTR, Doskonałość Twojego Stylu, K MAG, LaMODE.INFO, Milan Style Academy, FACE TO FACE PARIS, Co jest grane. Nominowana do SUPERHIRO, finalistka konkursu Złota Nitka i Lodz Young Fashion. Ubrania z metką KAS KRYST można podziwiać w magazynach i portalach branżowych w Polsce jak i za jej granicami. Kilkukrotnie prezentowała swoje kolekcje podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland i KTW Fashion Week.

Paweł Drzyzga

 LUNAPARK motion arts collective

Paweł Drzyzga. Realizator dźwięku, kompozytor, autor, DJ. Doświadczenie zdobywał tworząc programy radiowe, realizując audycje muzyczne oraz tworząc oprawę muzyczne do setek krótszych i dłuższych form filmowych. Wybitny słuch i przywiązanie do szczegółów odzwierciedlają nagradzane przez branżę realizacje. Nic w świecie szeroko pojętego dźwięku nie jest mu obce. 

Piotr Ruszkowski

GOOD LOOKING STUDIO

Od 2004 roku współtworzył wraz z Maćkiem Ryniewiczem i Filipem Kozarskim Warszawsko-Trójmiejską grupę projektową Lowbudget zajmującą się działaniami z pogranicza grafiki i architektury. Następnie w 2009 dołączył do Good Looking Studio przechodząc czynnie przez wszystkie etapy rozwoju firmy i wprowadzenia ponownie ręcznie malowanej reklamy do polskiej przestrzeni publicznej i słownika branżowego. Obecnie zajmuje w firmie stanowisko dyrektora kreatywnego odpowiadając na co dzień za tworzenie koncepcji kampanii muralowych czy też pojedynczych realizacji dla klientów zarówno globalnych (Nike, Coca-Cola, Red Bull, Mercedes) jak i lokalnych (Grupa Żywiec, Onet, Empik, PGE).

Rafał Madajczak

ASZdziennik

W internecie od 2008 roku. Przeszedł szlak wielu formatów internetowych: typowej portalozy z ogłaszaniem kataklizmów co dwie godziny, historii konsumenckich (rekord to 1,5 mln odsłon na jednym materiale), mediów premium i satyry newsowej. W 2011 roku wymyślił ASZdziennik. Na Twitterze od 2009 roku, kiedy Eryk Mistewicz był dla nas wszystkich bogiem.

Patryk Hardziej

Patryk Hardziej –  ilustrator, projektant grafik oraz researcher. Wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku oraz założyciel kursów pod patronatem Karola Śliwki „Sztuka Projektowania”. Pomysłodawca i kurator Drugiej Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych, międzynarodowej wystawy polskiego designu, która odbyła się w pięciu krajach, nagrodzonej „Projektem Roku 2016”. Autor książki „CPN. Znak, identyfikacja, historia”. Ma na koncie współpracę m.in. z takimi markami i instytucjami jak: Amnesty International, British Airways, BMW, Costa Coffee, Pepsi, New Scientist Magazine, Bertagnolli, Mondadori Libri, Narodowa Galeria Sztuki Zachęta, Ministerstwo Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego Nowej Zelandii.

Kuba Matyka i Kamila Staszczyszyn

MELT

Współzałożyciele studia MELT. Duet reżyserujący i projektujący doświadczenia multimedialne na granicy świata prawdziwego z wirtualnym. MELT to interdyscyplinarne studio zajmujące się projektowaniem doświadczeń. Wielkoformatową animacją, VR i wyjątkową oprawą multimedialną wydarzeń. Prace studia zdobywają międzynarodową reputację i nagrody łącząc marketing ze sztuką i nowymi technologiami w nowoczesny i nietuzinkowy sposób.

www.bymelt.com

Krystian Kościjański

Malaga Studio

Kompozytor, realizator dźwięku, połowa duetu Dj skiego Exboyfriends. Właściciel studia postprodukcji dźwięku Malaga. Grał w zespołach Des Des, Voltage Betty, The Polaroids i kilku innych… Tworzy muzykę do reklam, spotów radiowych, programów telewizyjnych, filmów. Jest również konsultantem muzycznym. Pracował przy realizacji spotów dla MBank, McDonald, Carrefour, Adidas, Tyskie, Warka, Wawel, Pah, Fundacja Zwierzęca Polana i wielu innych.

Mikołaj Komar

K MAG

Dziennikarz, fotograf. Redaktor naczelny i dyrektor kreatywny magazynu jak i portalu o modzie, kulturze i designie K MAG.

Michał Pawlik

MAMASTUDIO

Ur. w 1972 w Warszawie. Projektant. Dyrektor artystyczny, założyciel i partner w Mamastudio. Współwłaściciel hotelu Autor Rooms i klubu narciarskiego SnieznePotwory. Absolwent Wydziału Grafiki ASP w Warszawie. Student wydziału Wzornictwa Przemysłowego. Członek zarządu Polskiego Klubu Brandingu. Współzałożyciel Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.

Przemek Marszał i Michał Drozdowski

11 BIT STUDIOS

 

Wojtek Dagiel

LVOV

Wojciech Dagiel ma blisko 20-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Swoją karierę rozpoczynał  w 1996 roku w McCann Erickson. W latach 2004 – 2014 zarządzał działem kreacji w agencjach McCann Warsaw, Publicis i Havas Worldwide Warsaw zdobywając ponad 100 nagród i wyróżnień na najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursach branżowych m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Epica, NY Festivals, Effie czy KTR. Był jurorem na festiwalach reklamowych Eurobest, AdStars, KTR, Golden Drum, Złote Orły, New York Festivals.

Oliwia Gede

KUKBUK

Absolwentka Wydziału Grafiki Uniwersytetu Wisconsin-Milwaukee (USA) oraz kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, świeżo upieczona absolwentka projektowania UX na warszawskim Uniwersytecie SWPS.

Przez osiem lat była zastępcą dyrektorki artystycznej w wydawnictwie Edipresse. Wcześniej pracowała dla największych agencji reklamowych – Leo Burnett, Saatchi & Saatchi i Lowe. Od siedmiu lat związana z KUKBUK-iem. Od samego początku pracowała nad tworzeniem i realizacją jego koncepcji strategicznej i kreatywnej. Od dwóch lat, jako wydawca, opracowuje strategię i rozwiązania projektowe dla platformy komunikacyjnej KUKBUK.PL

Edgar Bąk

EDGAR BĄK STUDIO

Edgar Bąk zajmuje się szeroko pojętą komunikacją wizualną. W projektowaniu graficznym unika autorskich gestów. Poddaje się narzędziu i czerpie z jego specyfiki. Skupia się na gramatyce i założeniach projektu, efekt końcowy uzyskując niczym w matematycznym równaniu. Jest czujny na kontekst przez co chętnie i lapidarnie cytuje codzienność. Czuje się spadkobiercą tradycji polskiego projektowania graficznego: międzywojnia, PRL-u, uwolnionej gospodarki wczesnych lat 90-tych. Bliskie mu jest poczucie humoru polskiej szkoły plakatu.